Morstan Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Hvis noen er intr. I 1000l dunker har vi to stk til overs hjemme her:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Mye bra forslag her ja Det jeg lurte på var heller på hvordan folk lagrer/frakter det til leveringssted eventuelt heller det på en gammel merce Tømmer det på tanken med trakt. Vet det er høl i huet, men måtte bare prøve. røyk ikke av den engang. Jeg hadde villet funnet meg en 20-40 liters kanne, fylt på oljen, og så levert den hos oppsamler jeg. evt en bensinstasjon. er ikke sikkert alle tar betalt for å ta imot dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 smør det på bakdekka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reihenmotor Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Vi tømmer det bare ut på grusen utenfor verkstedet, merker ingenting av det annet enn flekkene. Er snakk om bare en ti-liters-bøtte av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Vi tømmer det bare ut på grusen utenfor verkstedet, merker ingenting av det annet enn flekkene. Er snakk om bare en ti-liters-bøtte av og til. Sikkert jævla smart mtp dyr osv, kanskje greit og bruke hue litt innimellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 10 liter er jææævla mye å helle rett på bakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Er bare fleip selvsagt, jeg kjenner jo igjen denne karen over her som har fått seg ny profil her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Noe av spilloljen kan man bruke som rustbeskyttelse på f.eks undersiden av gressklipperen. Rengjør undersiden og bruk en gammel malerkost til å påføre oljen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Lever til biltema går også men ikke det at jeg kjøper den dr da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reihenmotor Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Er bare fleip selvsagt, jeg kjenner jo igjen denne karen over her som har fått seg ny profil her inne Hehe, kjenne meg gjør du nok langt i fra kjære Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Er bare fleip selvsagt, jeg kjenner jo igjen denne karen over her som har fått seg ny profil her inne Hehe, kjenne meg gjør du nok langt i fra kjære Fredrik Neida, helt sikkert ikke Du avslører deg like godt hver gang Men back to topic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Jeg leverer det inn til gjenvinningsstasjonen på Tempe. Det er jo gratis! Henter tomme spylevæske dunker på Shell eller Statoil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Kjøpte en 20l vanntank på biltema i dag, fyller opp den i år og leverer hele dritten på Grønnemo. I Oslo så er vi så heldige at vi har gratis avfalls-stasjon til alt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Pleier å spille med det. Ofte gitar, men fungerer også bra på trommer. Munnspill og munnharpe anbefales ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 jeg vanner også grusen med spillolja, blir ikke så jævli mye støv da. ser ikke problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå