Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gøy å skru litt! Skulle gjerne hatt en å skru sammen med innimellom, er ensomt å drive med med forefallende arbeid gitt 8-[

 

Flott samling E34 på bildene later det også til! Så er den typen servicejobber gøy også, ikke blir man veldig møkkete, og ikke trenger man å ligge eller krype :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,dette var bare gøy,uten tvil.Alltid gøy å hjelpe til.:)

Vi må bli flinkere til å møtes å ha litt prat og småservicer.

Idag skulle vi begynt på min.

Min stoppet på e18 midt i den værste fuckings rushen.Så ble det Falck på 535en.

Alt ble mørkt og streiket.Er nok dynamoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Whoooohooo! Da har jeg dimma! Helt ferdig med forsvaret altså! Godt er det!

Så over til noe annet, nemmelig sommerdekk! Glad jeg har kanaler og jekkefester som fortsatt fungerer bra :)

Postet bilde

Meeen på høyre framhjul fant jeg dette...

Postet bilde

Så på med sommerdekk!

Postet bilde

Problemet er med den ene 10" felgen er at dekket ikke holder på luft, så det blir fiksa på når jeg får lønn på tirsdag.

Men seff får jeg ikke dimmepengene fjær i mai :( så blir ikke noe heftig før den tid :/

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Drev å så i litt papirer på 540'n :)

Postet bilde

Fant også ut at noen hadde tenkt å montere pdc på bilen, eller om det har vært :S?

Postet bilde

Fant også ut at bilen ratta rundt som varebil på grønne skilt( noe som også var vanelig før i tiden) helt til 2006 :)

Postet bilde

Og kvitto på motorbytte, kosta litt :)

Postet bilde

Arbeid for 18k :o

Postet bilde

Konkluderer med at bilen har blitt behandlet veldig bra, og har bare blitt fiksa på hos verksted :D

Bare få litt dimmepenger snart og skjemme bort bilen :D

★sent from my wifi microwave★

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau! Fikk bytta et par styrestag på bilen da!

Av med gammel...
uja6ates.jpg

Hva som skal på..
synureme.jpg

...gammel og ny
2u9a6uny.jpg

... og ny på plass :D
judadeny.jpg

Ble forbedring i styringa, hakket stivere og litt bedre respons :) digg med null tilfeldig risting som også gjorde at den rista voldsomt på nedbremsing også(skulle tro det var kast i skivene, nie som det ikke er) men spissinga ble litt feil, så må uansett på en 4 hjulskontroll


Neste steg er bremserør ^^ men det får bli når dimmepengene kommer, 1 mai ;)

Hjalp også en gammel dame som hadde pungtert med å skifte hjul :) "skryt, skryt"
ega9a4ag.jpg

Hadde også en liten tur med m5 på nürenburgring:

 

are3eru3.jpg

... i forza 4 selfølgelig ^^

 

Har også lagt litt striper med dekk i det siste:
ebe3a4e8.jpg

Og:
uny8y8us.jpg

Skal se om jeg får lasta opp en film :P

 

edit: her er film: 

 

★sent from my wifi microwave★
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få på plass litt nye deler, vi må ta en skrukveld igjen snart og få tatt litt forefallende på bilene :)

seff må vi det ;) !! har noen kontakter som må gåes over samt finne ut hva som trekker strøm på sikring nr 21 (cupelys og sigarett tenner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvitto på motorbytte, kosta litt :)

9ubyhure.jpg

Arbeid for 18k :o

ha5yjavu.jpg

Konkluderer med at bilen har blitt behandlet veldig bra, og har bare blitt fiksa på hos verksted :D

Bare få litt dimmepenger snart og skjemme bort bilen :D

★sent from my wifi microwave★

 

Jo takk :)

Merket de kostnadene der, hehe.

Det var penger jeg gjerne skulle brukt på andre oppgraderinger da jeg eide bilen!

 

Bra du passer på bilen og oppgraderer den :)

Hvordan er lakken på bilen om dagen, er det modent for en hellakering?

 

Den fortjente diff brems og sportsstolene ja!

BMW burde hatt det som standard på E34 540, spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jo takk :)

Merket de kostnadene der, hehe.

Det var penger jeg gjerne skulle brukt på andre oppgraderinger da jeg eide bilen!

 

Bra du passer på bilen og oppgraderer den :)

Hvordan er lakken på bilen om dagen, er det modent for en hellakering?

 

Den fortjente diff brems og sportsstolene ja!

BMW burde hatt det som standard på E34 540, spør du meg!

 

godt du følger litt med her joachim :D

jo, flasser en del med tak railsene, og litt rust som kryper fram her og der, har kjøpt nye dørlister som skal på etter at dører og kanaler er fiksa, har enda ikke sett hvordan det skuler seg bak sideskjørtene, men orginal jekken fungerer fortsatt, så kan umulig være igjennomrsusta der ;) bakluka er faktisk fri for rust, ^^ men litt bobler der det er kommet steinsprut på panseret, litt i bunnen av dører og sånn, "standard" e34 ;) fikk faktisk tilbud på bilen her om dagen :P det du egentlig ville ha for den, usett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lenge kanalene er frie for rust om du fortsetter å jekke på kanalen  [-o< Best å jekke på de store traværsforingene bak, og traværsen forran :mrgreen:

 

Bilen ser bra ut!

 

Ikke meningen å fremstå som en bedreviter, men over tid så begynner det å ruste, lakk blir gradvis borte på jekkfester eller kanalen deformeres og begynner å ruste grunnet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg alltid legger ett gummistykke mellom jekken og jekkfeste :P

Hadde vært forsiktig med dette også, det trenger ikke være farlig, men deformering av kanalen kan forekomme, lakk begynner å flasse eller boblerust begynner å dukke opp :P

Da jeg handlet min BMW var kanalene og jekkfestene helt fine og byttet for få år siden, jekka den opp 5-6 ganger på jekkfestene og det angret jeg stort på 3 år etter, for akkurat der hadde det nå begynt å ruste ganske så greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært forsiktig med dette også, det trenger ikke være farlig, men deformering av kanalen kan forekomme, lakk begynner å flasse eller boblerust begynner å dukke opp :P

Da jeg handlet min BMW var kanalene og jekkfestene helt fine og byttet for få år siden, jekka den opp 5-6 ganger på jekkfestene og det angret jeg stort på 3 år etter, for akkurat der hadde det nå begynt å ruste ganske så greit :P

da vil jeg se hvor jeg skal kunne jekke de opp med orginal jekken uten jekkefestene da :P har seg slik at jeg ikke har en "vanlig" jekk lett tiljengelig.

da må vi bruke det nest beste ;)

 

så for å si det sånn, jeg har jekket denne bilen flere enn 6 ganger iløpet av i fjor på orginal jekken. vil nesten heller "ofre" jekkefestene, og ta ta vare på bilen; enn å kjøre på vinterhjul lengere enn nødvendig, pungterte eller flate hjul og ødelegge felger ;) og ja alt det har faktisk skjedd med meg ;)

 

jeg setter fingeren på dårlig arbeid hos deg  fredrike24 ;)

 

Har du hadde gjemt deg :-P flott tråd :smile:

takker ;) og flottere skal den bli ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...