lasseln Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 T25, er ikke det den Garret turboen det sitter 2 stk av under panseret på B10? BUSTED! Fredrik 90 og Cbrooen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 OK får komme med litt mere info, siden det er nytt år og bilen blir sendt til uken igjen...Må varme opp tråden til ankomst! Dette blir nå min tredje bil fra Japan og min fjerde alpina, har hentet biler fra Tyskland og Sverige før noe som er mye mere morsomt. Siden da kan man hente bilen iløpet av kort tid og i tillegg kjøre den hjem. Men fra Japan blir det kun båt som er alternativet, og frakten tar ca 2måneder så er ikke for den mest utålmodige. Men over til bilen... Er som sagt en Alpina og bildet jeg la ut viste flere biler av forskjellige typer som b12, roadster, b10, e90 osv. Men bilen jeg har kjøpt er en B10biturbo og bil nr 232 av 507 produserte. Husker når jeg var rundt 16-17år og tittet på mobile.de da jeg Kom over en Alpina B10 biturbo i rødbrun der. Fikk veldig lyst på Den og fikk opp øynene for Alpina som bilmerke...Bilene var faktisk ganske rimelige priset og den gang var også m3 e30 det..Men hadde verken lappen eller penger på den tiden til å handle en sånn bil.. Men nå så har man gjort det.. Den er i Granitsilber med gull striper og er kun gått 98.000km. Bilen ble solgt ny i Japan og ble førstegangs registrert i 1994 og er et godt ivaretatt eksemplar med mye papirer og dokumentasjon. Kontakten jeg har i Japan mener bilen muligens har vært utstillingsbil fram til den ble registrert i 94... Her er noen nye bilder jeg fikk tilsendt, kommer tilbake med mere info når bilen hentes. Kommer til å se denne på E30meet og Bmwccn sitt treff i 2014.. norbakken, ///MoePower og SigurdE36 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Gratulerer så mye med drømmebil, denne så i tillegg veldig hel og pen ut Jeg tenkte nesten at det var denne ja, liker at det kommer enda en B10 Biturbo til kongeriket. Du vet ikke hva avgiften havner på en slik i Norge, sånn ca? Dette er nemmelig en sånn type drømmebil jeg kunne tenkt meg å eie en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Du kan vell åpne et eget Alpina Showroom her i Norge snart Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Ser veldig strøken ut, gleder meg til å se nærmere på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Synes det er helt rått at du bygger deg opp en samling av de råeste alpinaene. Creeds til deg:) Eneste du mangler nå i mine øyne er en 6.0 B12 E38 hehe. Uansett gratulerer med enda et smykke av en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Du kan vell åpne et eget Alpina Showroom her i Norge snart Hehe Ja det ville vært en drøm! Tenkt tanken Med tilhørende bolig over showroomet:D APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Synes det er helt rått at du bygger deg opp en samling av de råeste alpinaene. Creeds til deg:) Eneste du mangler nå i mine øyne er en 6.0 B12 E38 hehe. Uansett gratulerer med enda et smykke av en bil. Takk for det, lidenskapen er alpina. Men ikke de nye bilene, blir for vanlige..En b12 6.0 skulle jeg gjerne hatt, dukker det opp noe bra så få man se hva det blir til. Var jo denne til salgs for halvt år siden, men ble solgt på få dager. Bil nummer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2014 Ikke mye nytt med alpina biturboen, men den er i Panama om få dager. Ser ut som båten er litt forsinket, får bare smøre seg med tålmodighet.. Ellers har jeg lagt ut 540 individual jeg har for salg, så sjelden sjanse til å skaffe seg rå bil mot sommeren! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45576479&serachclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 Selger du den allrede? Vil vel komme på rundt en 180 000 kr ferdig på skilt _anders reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Ja prisen blir ikke ille for et bra eksemplar, med sjelden farge.. Planen var vel bare å selge bilen i Norge, ta med litt spreke farger til Norske bilmarkedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Drømmebil!!! Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Mars 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2014 Fra andre siden av Jorda Til ferdig lastet og klar for et liv i Norge, hentet bilen idag. Herlig erneland og Andy520iA reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Ååå som jeg misunner deg, ikke nokk med at e34 er noe av de feteste som finnes (i min værden) men alpina i tillegg. Wow. 4.6 v8 og bi turbo... damn. Og de setene i bi turbo'en er drømmeseter! Skulle likt å vist hvor mye man må ut for for noe slikt inkl frakt da jeg mest sannsynlig kommer til å gjøre noe lignende ta kontakt på pm ★sent from my wifi microwave★ Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Gratulerer Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå