Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Da var alt gjort, å merkbar forskjell med en gang. Den er satt i opplæringsmodus, så nå får jeg bare kjøre kvast sånn at den lærer seg til det ^^

Kjekt å ha et lokalverksted med god BMW kunskap og som ikke er overprisa. 900kr for denne jobben syns jeg ikke var så aller værst, tok ca 45min for hele jobben... Bavaria derimot skulle har 3000 for jobben :P

Nei SAC er noe dritt :P skal ikke ha det på min etter neste bytte hvertfall!

Du vet du skulle resatt osv FØR du kjørte inn

Clutchen el? Byttet clutch på

Ene smg M3n min når ess monterte

550 kit å da anbefalte di å kjøre 100 mil under 3000omdreininger. Sikkert endel Pga ess kitet å men. Kjører du med ny

Clutch uten å resette punkter osv holder den IKKE lenge!! Min røyk rimelig fort Pga et Annet verksted ikke gjorde som di skulle så fikk dekket ny Clutch :P Ser du har kjøpt Supersport bumpstop å, kan si med engang at di hører hjemme i søppla. Eventuelt lever di tilbake å

Kjøp powerflex isteden :) Prøvde Supersport på

Samme M3n å holdt et par pådrag så hadde di sprukket å Detti av. Powerflex er mye

Stivere å ikke Minst full form Rundt hele

post-48064-0-52994000-1393777809_thumb.j

post-48064-0-52524700-1393777973_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ble resatt og kalibert før jeg kjørte. Jeg kjørte også fint under 3-3500 omdreininger før jeg fikk kjørt en ekstra kalibrering og satt den i opplæringsmodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil kan du få en original standard-bakfanger av meg til å sette hekkskjørtet på, så slipper du å "ødelegge" den originale. :)

 

I første omgang så fester jeg nok bare skjørtet sånn som det viser i bruksanvisningen, så molder jeg de sammen hvis jeg liker det.

Ikke noe fare for fangeren, den er ettermontert og sikkert ikke orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  :P Ser du har kjøpt Supersport bumpstop å, kan si med engang at di hører hjemme i søppla. Eventuelt lever di tilbake å

Kjøp powerflex isteden :) Prøvde Supersport på

Samme M3n å holdt et par pådrag så hadde di sprukket å Detti av. Powerflex er mye

Stivere å ikke Minst full form Rundt hele

 

Såpass ja. Hadde ikke sett noe spesielt om noen av det, så jeg tenkte jeg skulle prøve. Når du prøvde på din, satt du åpningen på hver del samme vei eller vendte du om på de? Burde ikke dette av hvis de vris sånn at åpningen på hver del er på ulike steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va kom M3 fangeren å leppa i dag, og det ser veldig bra ut! leppa skal få litt finpuss før lakkering sånn at den passer perfekt.

Fikk også prøvd dekslene til tåkelyktene. Syns det ser veldig bra ut, så nå gleder jeg meg til lakkering å ny front.

post-67996-0-69155900-1393889223_thumb.j

post-67996-0-28323700-1393889230_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja. Hadde ikke sett noe spesielt om noen av det, så jeg tenkte jeg skulle prøve. Når du prøvde på din, satt du åpningen på hver del samme vei eller vendte du om på de? Burde ikke dette av hvis de vris sånn at åpningen på hver del er på ulike steder.

Satt Såklart åpningen annenhver vei ja. Tro meg di vrenger seg i filler å detter av :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da var endelig nye baklykter på plass. Må si det ble mye bedre :) Beklager skitten bil :/ Har ikke fått vasket den på en liten uke.... Dritt vær!

post-67996-0-13866700-1394232564_thumb.j

post-67996-0-79489100-1394232776_thumb.j

 

Har et sett helt like bare til Cab om noen er intressert. Primært til Facelift men kan brukes på Pre-face om man bruker overgang som jeg har gjort.

show007-2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...