Freakshow Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 damn you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Dekk dimensjoner du har kjørt med på style 95 hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 damn you! Tihi Dekk dimensjoner du har kjørt med på style 95 hjula? 225/35 fremme og 245/30 bak. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Tihi 225/35 fremme og 245/30 bak. Har du noen bilder som viser litt bedre strekken osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Har ikke andre bilder her og nå enn de som allerede ligger her i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Da har jeg endelig fått bestillt felgene Enkel teaser: Thundercoil, MagnusHN, JMossige og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Åh kult! De har jeg ikke sett mange av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 21, 2015 Forfatter Share Skrevet April 21, 2015 Fant en E46 med disse og følte bare jeg måtte ha at sett ^^ Tror ikke jeg har sett de på bil irl før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 21, 2015 Share Skrevet April 21, 2015 flere bildeR! Stawky reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 (endret) To bilder til av inspirasjonen ^^Fikk beskjed på Mandag at det tok 2-3 uker før de kom på lager.Bare 6 uker til GS treffet, så jeg håper det kommer før 3 Juni, hvis ikke så må jeg bare ta Banefelgene med RSRene opp ^^ Endret April 22, 2015 av Stawky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 (endret) Da var endelig M3 skjørtene montert, OEM shortshift fra E60 545i Var ikke så veldig stor forskjell fra OEM, litt kortere, men mye bedre enn f.eks GS sin shortshift Bilen fikk også en ordentlig Swissvax behandling i helga, så nå mangler bare felgene så er bilen klar for treffsesongen Endret Mai 1, 2015 av Stawky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Da fikk jeg den kjipe meldigen fra Baan Velgen i dag da... De fikk beskjed av BBS at CX-R ikke produseres i Anthracite/Diamond cut lengre, kun Black/Diamond cut.Personlig så synest jeg ikke det valget de har ser noe bra ut, så det blir uaktuellt.Så nå trenger jeg gode inspill på felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 Work Meister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 4, 2015 Share Skrevet Mai 4, 2015 uff det var jo kjedelig da! som nevnt over her, så sitter jo work meister felger som et skudd på e46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Det er nok sikkert litt utenfor min prisklasse :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå