Mikael-B Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Fin M5, så ut som et godt holdt eksemplar Framtidig samlerbil dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Fin M5, så ut som et godt holdt eksemplar Framtidig samlerbil dette.. Takk.. Men er usikker på om E39 M5 er en framtidig samlerbil da den ikke er håndbygd og det ble produsert nesten dobbelt så mange E39 M5 som E34 M5. De fleste land koster jo E34 M5 mer enn E39 M5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Flott bil! Ikke hiv på no carbonfolie, trekk de heller om med alcantara Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Fin bil Bjørn! Når blir den innkjørt på 'ringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Fantastisk flott bil. Riktig farge og utstyr, dette er jo et smykke av en E39! Syns listene ser bra ut jeg, hvis noe, ville jeg lakket de opp i eksteriørfargen. Det fresher opp endel. Kos deg med denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Her har du gjort et godt kjøp syns jeg, nydelig bil! Syns du burde beholde interiørlistene slik de er, carbonfilm overalt begynner å bli litt oppbrukt syns jeg. Så er jeg enig med de andre om at interiøret blir for mørkt om du skal ha mørke lister, listene du har nå skaper litt kontraster og står i stil til det grå skinnet som er i den. Jo mindre du tukler jo bedre vil den holde seg i verdi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Flott bil og farge! Gratulerer på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Grattis med lekker ///M. Lekker fargekombinasjon + felger. Rett og slett helt riktig Men den veier vel flere tonn med alt det skinnet innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 23, 2013 Share Skrevet Juli 23, 2013 Heilt perfekt M5 du har! knall fin med heilt supre bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Grattis med lekker ///M. Lekker fargekombinasjon + felger. Rett og slett helt riktig Men den veier vel flere tonn med alt det skinnet innvendig Thx:) Den veier 1795kg. Tung børse, men det er vel alle 5ere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Tok en runde med grundig vask og polering igår.. Dessverre hadde jeg ingen voks og legge på. Ble bare et kjipt iPhone bilde men.. Håper snart coiloverene kommer snart for den skriker etter senk bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Gratulerer med ny bil den fargen er så utrolig pen på e39! Kler de BBs felgene også sykt bra!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Herlig vogn. Gratulerer. Synes ikke høyden var så ille jeg. Begynner vel å bli gammel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Jøss, skal du selge denne?! Synd, håper den går til en som vet hva dette er for noe, et smykke av en M! Noe nytt på gang?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå