Gå til innhold

Evens 1'er DD | Senk side 3, fotoshoot side 4! Solgt 25/10-13.


Evenol
 Share

Anbefalte innlegg

Takk awt. :) Skal titte litt.

Dette ble svært bra, Even! :D

Synes faktisk det gjorde seg med originale baklamper på en ellers mørk/nedtonet bil, tror ikke du trenger blackline... Men felg og senk sitter som et skudd! 8)

Takk, Einar! Har sikkert ikke bruk for blackline som du sier, så får se ann litt hva jeg gjør.

Fet 1'er! Lite som skal til for å gjøre de kule :) Tommel opp!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Takkerrrrr! Helt utrolig lite som skal til, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken! :)

mangler bare: svarte nyrer, ta bort skiltrammene og få på soting på rutene. det er min mening :)

har en E81 08mod selv ;)

Skal bestille svarte nyrer snart. Det kommer nye skilt og skiltramme etterhvert også. :) Får se litt ang. soting, men det hadde nok ikke vært feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! :) Virker som kontrollørene er mer glad for å godkjenne nyere biler enn gamle.

Tror det ligger noe i det du sier der!

Han jeg møtte i dag endret virkelig synet mitt på den delen av SVV. Han sa det enkelt selv; han var på jobb for å hjelpe oss interesserte med å få bilene våres kule, men samtidig trafikksikre. Han sa han ikke var interessert i å bli hatet som mange av de andre kontrollørene blir.

Hadde time 12.30 og var ute derfra med midlertidig vognkort ca. 13.10. Da var det også mye kø i kassa! Alt i alt et veldig positivt besøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...