MagnusHN Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Fet 1'er! Lite som skal til for å gjøre de kule Tommel opp! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Takk awt. Skal titte litt. Dette ble svært bra, Even! Synes faktisk det gjorde seg med originale baklamper på en ellers mørk/nedtonet bil, tror ikke du trenger blackline... Men felg og senk sitter som et skudd! Takk, Einar! Har sikkert ikke bruk for blackline som du sier, så får se ann litt hva jeg gjør. Fet 1'er! Lite som skal til for å gjøre de kule Tommel opp!Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Takkerrrrr! Helt utrolig lite som skal til, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kringler91 Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Strøken! mangler bare: svarte nyrer, ta bort skiltrammene og få på soting på rutene. det er min mening har en E81 08mod selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Strøken! mangler bare: svarte nyrer, ta bort skiltrammene og få på soting på rutene. det er min mening har en E81 08mod selv Skal bestille svarte nyrer snart. Det kommer nye skilt og skiltramme etterhvert også. Får se litt ang. soting, men det hadde nok ikke vært feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Kul 1er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Kul 1er Takk takk. Rimelig spenstige de bilene du har hatt i det siste også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Da ble bilen godkjent med senkefjærer i dag. Har ikke vært borti en så hyggelig kontrollør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Det er bra! Virker som kontrollørene er mer glad for å godkjenne nyere biler enn gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Det er bra! Virker som kontrollørene er mer glad for å godkjenne nyere biler enn gamle. Tror det ligger noe i det du sier der! Han jeg møtte i dag endret virkelig synet mitt på den delen av SVV. Han sa det enkelt selv; han var på jobb for å hjelpe oss interesserte med å få bilene våres kule, men samtidig trafikksikre. Han sa han ikke var interessert i å bli hatet som mange av de andre kontrollørene blir. Hadde time 12.30 og var ute derfra med midlertidig vognkort ca. 13.10. Da var det også mye kø i kassa! Alt i alt et veldig positivt besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Skjer lite her om dagen... Tror jeg bestiller blanksvarte nyrer i dag. Er veldig usikker på om jeg skal kjøpe blackline etterhvert eller om jeg skal beholde de baklyktene jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Definitiv blackline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Nice!! blei konge med de felga, digger det! bildene ser ikke ihjelredigerte ut heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Prøv med sorte nyrer du, ikke sikkert det blir så ille siden du har grå bil. Og sorte nyrer, soting og blackline vil definitivt skape en helhet på bilen, bare det ikke blir for mørkt... Liker litt kontraster innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Det var du som sto på Kiwi på Fjellbo i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Knalltøff 1er!! Lurer meg på om det er samme sideblinklysene jeg har på min E91. De blinker noen ganger hver eneste gang jeg starter bilen. Litt irriterende selv om jeg ikke ser det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå