johnja Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Kjøpte denne her om dagen, fantastisk doning med alt utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Spesielle disse bilene, men jeg synes de er tøffe noen planer for denne? Jeg ville kvitta meg med emblemene og satt på 535 eksos. Det fortjener denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Gratulerer med ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Denne blir nok ikke i mitt eie så lenge, jeg må ha mere bagasjeplass. Det er veldig synd, for dette er virkelig en fantastisk bil, 245 hk og xdrive. Det som imponerer mest er understellet(edc). Comfort funksjonen er helt på høyde med gamle citroener( og jeg mener det positivt) du bare "duver" av gårde. Og så er det veldig god plass i kupeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Gratulerer Godt å høre at det er liv i deg, begynte å bli redd for at du hadde gått helt inn i båtverden Men trenger bagasjeplass, har ikke du X5 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Takk takk X5'n ble solgt i går, kommer jo ny....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Takk takkX5'n ble solgt i går, kommer jo ny....... Åja, ja det kan jeg tenke meg! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 5er gt er tøft! mange mener sikkert ikke det, men skiller seg ut. Men Når blir det Alpina på deg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Da forsvant gt til fordel for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Må være en selger som gnir seg fælt i fingra her, handler du ny bil hver gang du kjører forbi butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Takk takk X5'n ble solgt i går, kommer jo ny..... Vet nye X5 ser veldig lik ut som den gamle, men denne er da også den gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Vet nye X5 ser veldig lik ut som den gamle, men denne er da også den gamle? Hvordan kan du mene det? Formuler deg godt er du snill!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Hvordan kan du mene det? Formuler deg godt er du snill!! Såpass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Dette er den gamle utgaven ja, skal ikke ha F15 før neste år. Savnet av x5 ble for stort, så da denne -12 mod 40d dukket opp, klarte jeg ikke å kjøre forbi butikken Kjennern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Første bilen med denne fargen på interiør, er egentlig greit med noe annet enn svart, også er det nappaskinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå