thomjak Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Bra jobbet bimmers crew! fungerer utmerket på pc og mobil. Godt å se at dere tar bimmers med i fremtiden! Remito, Torek og mkj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Hvis det var kun en forumoppdatering som skulle til, så var det vel dårlig med interesse fra før vil jeg tro! Bimmers interesse var det meningen att jeg skulle skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Kan dere ordne til slik at også tråder man har lest havner på listen under "Vis nytt innhold"? Da naturligvis merket som lest/grået ut slik som før. Nå er det kun de trådene man ikke har lest som er der. Edit: Jeg kunne visst endre dette selv på sidemenyen. Ser også at sperren på antall bilder er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Er ikke dere som eier det nå data folk ? Hvorfor ha sånn kjip 14 look da ? Hadde håpet på noe nytt å farge rikt jeg :0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Var mye bedre på mobil nå ihvertfall! Som tidligere nevnt var folk akkurat like skeptiske ved forrige oppdatering for noen år siden.. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg savner "mine innlegg"... men for all del, den er gjerne allerede her, bare at jeg ikke finner den... Og har antall poster per side økt? E28-tråden min skrumpet inn fra 328 sider til 246. Får ikke håpe at det er bilder og innlegg som er blitt vekk... Da er det mye som jeg ikke kommer til å erstatte ja, hehe... Men som Moe over skriver: "Never change a winning team".... Jeg er så gammel at jeg er blitt skeptisk til alt nytt Savner "Mine innlegg" på denne plassen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Er ikke dere som eier det nå data folk ? Hvorfor ha sånn kjip 14 look da ? Hadde håpet på noe nytt å farge rikt jeg :0 Det kommer helt sikkert etter hvert. De fleste forum har flere skins Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Nei, nå har jeg kommet feil igjen. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Jeg synes at det nye designet fungerer riktig så bra (og jeg er definitivt gammal her inne). Jeg vet ikke helt om det er nødvendig med fullt så mange funksjoner i skrivedelen (editoren), men det er sikkert en vanesak det også. Jeg er fornøyd og tenker at alt skal nok trå seg til med tiden. Gi den nye oppdateringen iallefall en uke sier jeg... Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Fornøyd med oppdateringe jeg eneste som jeg ikke får til nå er å bruke forumet via Tapatalk... Krise:p er det noe dere skal gjør noe med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Må si jeg heller likte ikke denne opdateringen helt, men må vel gi det lit tid tenker jeg. Men jeg finner ikke mine bokmerkede emner og de jeg abonner på... noen som kan fortelle meg hvor de har blitt av?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Tar litt tid å komme inn i det nye forumet, men folk blir vel vandt til det etterhvert. Det eneste jeg savner nå er militærstripene og hvordan kjøretøy man har under avataren når man poster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Savner "Mine innlegg" på denne plassen: Da er det lagt til en "Mine innlegg" knapp ekstra Fornøyd med oppdateringe jeg eneste som jeg ikke får til nå er å bruke forumet via Tapatalk... Krise:p er det noe dere skal gjør noe med? Tapatalk er aktivert! Du kan lese mer her :http://bimmers.no/page/index/_/nyheter-om-bimmers-no/tapatalk-aktivert-r14 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Savner "Mine innlegg" på denne plassen: Se der ja, der kom det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Dette justerer vi Takker, ser ut til å virke nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå