Gå til innhold

Ny look på bimmers, jeg hater det !!!!!!!!

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Kan dere ordne til slik at også tråder man har lest havner på listen under "Vis nytt innhold"? Da naturligvis merket som lest/grået ut slik som før. Nå er det kun de trådene man ikke har lest som er der.

Edit: Jeg kunne visst endre dette selv på sidemenyen.  :-s

Ser også at sperren på antall bilder er borte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner "mine innlegg"... men for all del, den er gjerne allerede her, bare at jeg ikke finner den... Og har antall poster per side økt? E28-tråden min skrumpet inn fra 328 sider til 246. Får ikke håpe at det er bilder og innlegg som er blitt vekk... Da er det mye som jeg ikke kommer til å erstatte ja, hehe...

Men som Moe over skriver: "Never change a winning team".... Jeg er så gammel at jeg er blitt skeptisk til alt nytt ;)

Savner "Mine innlegg" på denne plassen:

0zaSKBz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det nye designet fungerer riktig så bra (og jeg er definitivt gammal her inne). Jeg vet ikke helt om det er nødvendig med fullt så mange funksjoner i skrivedelen (editoren), men det er sikkert en vanesak det også. Jeg er fornøyd og tenker at alt skal nok trå seg til med tiden. Gi den nye oppdateringen iallefall en uke sier jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner "Mine innlegg" på denne plassen:

0zaSKBz.jpg

Da er det lagt til en "Mine innlegg" knapp ekstra :)

Fornøyd med oppdateringe jeg :smile: eneste som jeg ikke får til nå er å bruke forumet via Tapatalk... Krise:p er det noe dere skal gjør noe med?

Tapatalk er aktivert! Du kan lese mer her :http://bimmers.no/page/index/_/nyheter-om-bimmers-no/tapatalk-aktivert-r14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...