Ullsokk Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 To ikon til venstre for navnet ditt helt øverst En konvolutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Synes det virker greit jeg.Det er jo alltid sånn at enn må gi nye ting litt tid. Men sitter her å trykker på et Samsung nettbrett,hvordan får jeg frem smileyene og de forskjellige skriftformingene? (Sikkert bare en bagatell men spør allikevel).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 En stor del av gjengen som klager her i tråden, minner om gamlegjengen på det gamle BMW CCN forumet. Kanonbra med en modernisering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 En stor del av gjengen som klager her i tråden, minner om gamlegjengen på det gamle BMW CCN forumet. Kanonbra med en modernisering! Alltid gøy med noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Det gamle systemet var mye lettere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Elsker at man klarer å klage så fælt etter 1 dag. Selvfølgelig var det lettere, for det var man vant til! Er jo ikke noe vanskeligere dette, kun ting på litt forskjellige steder iforhold til hvor de var før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hm, er det slik at søkeordet minst må ha 4 bokstaver i søkefeltet?? Er iallfall kun da søkingen virker for meg. Dette kjedelig når man f.eks skal søke etter e og f nummer, f.eks e90 eller f20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Da er det lagt til en "Mine innlegg" knapp ekstra Tapatalk er aktivert! Du kan lese mer her :http://bimmers.no/page/index/_/nyheter-om-bimmers-no/tapatalk-aktivert-r14 Kan du ikke ligge inn en knapp der som viser "Nye innlegg" også? EDIT: Jeg forvekslet "Vis nytt innhold" med en annen funksjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hm, er det slik at søkeordet minst må ha 4 bokstaver i søkefeltet?? Er iallfall kun da søkingen virker for meg. Dette kjedelig når man f.eks skal søke etter e og f nummer, f.eks e90 eller f20. Jeg syntes det var plagsomt på det gamle forumet, at søkeord måtte minst ha 3 tegn. Når jeg søkte etter E34 M5, kom det opp hundre poster om 520, da M5 blir sløyfet fra søket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Finner ikke brukerkontrollpanelet og trådene jeg har postet i på telefonversjonen... MONGO! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Greit med oppdatering, men det er sinnsykt med luft mellom innlegg og generelt. Blir jo helt sliten på scrollehjulet her jeg sitter. Er det meningen man skal sitte på en *pad med dette? Håper på litt justeringer under veis, for dette ble voldsomt på min 1980*1200 skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Rotete forum! Få tilbake det gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Hva f har dere gjort nå da ?? Sikkert kosta masse kr og jobb å gjøre dette til et virrvarr og finne frem i. Ser ut som ei 14 side og altfor lik bilforumet. Ja, jeg sitter å er grinette på hvordan dere gjør med et så mye brukt forum. :( .. Når jeg går inn på f.eks teknisk og ser trådene som ligger nedover så ser det ikke like bra ut som før, det burde vært tydelige linjer mellom hver tråd. Jeg har ikke utforsket hvordan det nye forumet virker så det er kanskje mye som er bedre, men utseende og oversikt ? Nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Finner ikke brukerkontrollpanelet og trådene jeg har postet i på telefonversjonen... MONGO! Det er jo ikke så vanskelig å tenke seg frem til hvor ting ligger da.. Gi det litt mer tid folkens, ikke begynn å syt etter 2 dager, begynner litt å ligne som facebook dette her Det er helt vanlig at når en nettside/forum oppdaterer har et par bugs og et par ting som må endres på, spesielt når oppdateringen skjedde over natten. mkj og S.Hafsmo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Etter min mening, er det viktig at folk som er misfornøyde skal få lov til å klage. Det er sånn noe kan bli bedre. De som syns at "alt er greit", klarer seg jo uansett hvordan det blir. Forskjellen her og på facebook, er at her har de misfornøyde en mulighet til å bli hørt. Vær så snill folkens, ikke klag på de som klager. Hilsen han som klager på de som klager på de som klager Hardtop, Glennski, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå