Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Et spørsmål som jeg lurer fælt på :P

Når jeg går inn på noen enkelte tråder så står det : Du må logge inn for å svare.

Hvorfor får jeg opp det når jeg er innlogget? :P

 

 

Kan du gi meg noen eksempler på hvilke tråder du ikke kommer inn på?

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fulgt med i tråde her nå, men hvordan får jeg smalna forumet? det er for bredt nå..

 

også må jeg si at intrykket jeg får av nye kjøp og salg så er det vel lite som blir solgt lengre...

 

bimmers var et forumet jeg var mye innpå og likte, men etter oppdateringene må jeg si jeg har mista helt interessen, og synes det er litt synd

 

if its not broken dont fix it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg å vil bare tilføye at det må da være en bedre løsning en den nye og "flotte" kjøp og salg delen som er der i dag,?

unnskyld utrykket med det er jo så uoversiktlig som et bomba h###hus.

tror nok den nye kjøp og salg delen kommer til og ha en vesentlig dårligere suksess en forgjengeren,

merker det bare sjøl er bare så vidt jeg gidder og titte der pga det er veldig slitsomt og masette.

 

og jeg er nesten sikker på at 50% av tidligere kjøp og salg var bare fordi man snublet borti det, samt man gadd og selge hvis man så noen trengte det, nå må man klikke seg hit og dit og stress og mas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut det nå sjøl,men det bekrefter jo på en måte at det er forferdelig uoversiktelig da.hvorfor skal man ha masse nips og blikkfang rundt annonsen ?

 

 

det gikk fra være enkelt å greit system til og se ut som en dårlig spam mail reklame, unnskyld meg,men jeg må bare si hva jeg mener om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at man kommer med konstruktiv kritikk og synspunkter vedrørende de nye funksjonene, men som alt annet nytt kreves det tilvenning. BMWs modellsortiment er jo et glimrende eksempel på nettopp dette. Før man svartmaler en del av de nye funksjonene er det viktig at man får testet det ut over tid og det er like viktig at vi mottar konstruktive tilbakemeldinger for å gjøre nødvendige endringer. Gi ting litt tid, så er jeg helt sikker på at det ikke er så ille som man skal ha det til.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ærlig så tror jeg ingen av de som styrer her nå bryr seg om kritikken ,da hadde det vert gjort noe med.

 

bare se som åssen prisa er merka av på kjøp/salg å f,eks "tilfeldig annonse"  er vanvittig irriterende å ha en hel hau forstyrrende elementer når man skal kikke der,

 

skulle tro de som lagde den nye kjøp og salg tråden bygde designet rundt et "pop up" vindu fra år 2004, veldig forstyrende og slitsom side å være på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...