Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Er "skjul"-funksjonen på egne innlegg fjernet? Finner den ihvertfall ikke lengre.

 

Savner å kunne slette/skjule egne innlegg om man har siste innlegg i en tråd, da det gjerne kan bli dobbelposter og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne funksjonen har vært borte lenge. Ble mye sletting av både tråder og innlegg i hytt og pine. Så dette ble fjernet.

Tror ikke de har mulighet til og gjøre slik at man kan slette post om man har den siste og ingen har postet etter deg.

Mulig det kommer.

Har du dobbelpost nå kan du rapportere den inn,

De blir også fjernet om en moderator ser de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Synd, men forståelig.

 

Ofte svarer man (jeg) i en tråd før man har tenkt seg om, og da er det veldig greit å kunne fjerne svaret fort, uten å måtte involvere moderatorer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med alle de helt vanlige innleggene som blir lagt blant loggene? Og lim inn funksjonen er fortsatt ute av drift, dette må dere få gjort noe med.

 

Hei, jeg har feilsøkt endel rundt dette, men alle nettlesere og PC'er jeg bruker har jeg mulighet for å lime inn hva jeg vil i tekstfeltet.

 

Kan du gi meg litt mer info rundt hva slags oppsett du har, type nettleser og eventuelt om du har prøvd en annen PC som har samme symptomer?

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fremdeles på svar angående "logger". Det er jo helt klart at en del (ca 5) av de innleggene som er der er tiltenkt forumet, og ikke har noe der å gjøre. Kan dere ordne dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye stilen er en del mer oversiktlig og proff, men jeg sliter med å sette opp gjennomførte prosjekttråder og andre tråder. Bildene vises ikke mens jeg redigerer, men ender opp i tilfeldig rekkefølge på slutten av innlegget. Ikke får jeg klippe og lime heller :( Ligger det en redigeringsguide ute? Jeg bruker forøvrig mest iPad (Safari) og Explorer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...