Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

På den plassen vises det ulik rullerende reklame fra 3. parts annonseløsing som brukes av så godt som alle de norske byråene. Noen byråer går  til tider ut bredt, mens noen prøver å treffe enkeltpersoner med hva de mener er passende reklame. Selv har jeg ikke sett den reklamen før du tok en screenshot. Å utelukke enkelte reklamer kan være vanskelig, og spesielt når ikke alle ser det samme. ahj, send meg gjerne landingssiden for akkurat den reklamen du viser til der pr. PM om du har mulighet.

Da får dere sette regler når dere bruker slike løsninger. Og jeg har ikke landingssiden siden jeg ikke trykket på den fordi jeg ikke har interesse av Mercedes Benz. Noe jeg tipper de fleste her inne har ellers ville de vært på Mercedes sitt forum.

Misforstå meg rett reklamen gjør meg ingenting, men sørg for at det er av interesse for brukerne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har ikke landingssiden siden jeg ikke trykket på den fordi jeg ikke har interesse av Mercedes Benz.  :)

Jeg ser den, ahj  ;-)  Grunnen til at jeg spurte er at vi må ha url som det evt. skal sperres for.

 

Håskjold, du står selvfølgelig fritt til å uttrykke dine meninger om meg og andre du evt. sikter til her. Men jeg føler for å svare på vegne av eiere, at forumdriften er finansiert av eierselskapet, hvor aksjonærene senest denne uken skjøt inn en ny runde med penger for å dekke løpende drift. De annonseplasseringene som nå prøves ut er der så vi forhåpentligvis, som selskap og enkeltpersoner, ikke over lang tid skal være nødt til å betale ut av egen lomme for drift og opprettholdelse av forumet.

 

Så får vi etterhvert se om disse reklameplasseringene har noe for seg. Håper på forståelse for dette  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om dette er riktig sted, men jeg får ikke lastet opp bilder til galleri.

 

Får følgende feilmelding uansett: Serveren ga en feilmelding under opplastingen......

Hmm.. Jeg tipser teknisk ansvarlig om denne, så får han sjekket på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om dette er riktig sted, men jeg får ikke lastet opp bilder til galleri.

 

Får følgende feilmelding uansett: Serveren ga en feilmelding under opplastingen......

 

Hei!

 

Galleriet ser ut til å fungere for meg, har du mulighet for å prøve på nytt nå?

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst????

Hva er det som skjer med reklame her inne? popup hver gang jeg trykker på en link, reklamefaner som kommer inn og opp fra sidene, LYD/VIDEOREKLAME?????

 

 

Er dette selvvalgt fra eierne sin side eller er dere hacket utenfra?

 

Edit: Viser seg at dette er noe som forekom på en annen pc jeg brukte. Har ikke samme problem på alle maskiner.

Uansett så var det på en pc med nyopprettet brukerprofil, med omtrent ingen program installert og det skjedde i både Explorer og Chrome.

Ingen andre nettsteder enn Bimmers.no

 

post-41089-0-63205000-1410113238.pngpost-41089-0-55660100-1410113266.jpgpost-41089-0-23649700-1410113301.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst????

Hva er det som skjer med reklame her inne? popup hver gang jeg trykker på en link, reklamefaner som kommer inn og opp fra sidene, LYD/VIDEOREKLAME?????

 

 

Er dette selvvalgt fra eierne sin side eller er dere hacket utenfra?

 

Edit: Viser seg at dette er noe som forekom på en annen pc jeg brukte. Har ikke samme problem på alle maskiner.

Uansett så var det på en pc med nyopprettet brukerprofil, med omtrent ingen program installert og det skjedde i både Explorer og Chrome.

Ingen andre nettsteder enn Bimmers.no

 

post-41089-0-63205000-1410113238.pngpost-41089-0-55660100-1410113266.jpgpost-41089-0-23649700-1410113301.jpg

 

 

Ja den gjør sikkert det...

Har heller ikke dette problemet på andre pc'er!

Men ble rimelig paff når jeg skulle lese bimmers og ble bombardert med all den reklamen..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

 

Hei!

 

Dette er, som du sier, ett virus eller malware som ligger på den PC'en du brukte. Vil anbefale å kjøre ett program som heter Malwarebytes (<< Direktelink til nedlasting). Samt en god virusscan :)

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...