Jås Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Funker søkefunksjonen slik den skal? Ser ut som det ikke kommer opp helt nye poster der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Jeg får ingen mail-varsel når jeg mottar privat melding. Dersom dette gjelder andre også er jeg redd mange går glipp av beskjeder (om de ikke er ofte innom forumet). Kikket på varslingene mine, og alle 3 feltene til høyre (på bildet under) var krysset av. I tillegg krysset jeg av i feltet oppe til venstre for å se om dette hjalp (uten at jeg vet hva dette betyr). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Jeg får ingen mail-varsel når jeg mottar privat melding. Dersom dette gjelder andre også er jeg redd mange går glipp av beskjeder (om de ikke er ofte innom forumet). Kikket på varslingene mine, og alle 3 feltene til høyre (på bildet under) var krysset av. I tillegg krysset jeg av i feltet oppe til venstre for å se om dette hjalp (uten at jeg vet hva dette betyr). Skjermbilde.JPG Ikke bra! Må sjekke opp i mailserver. Har satt wackamole på saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Jeg får ingen mail-varsel når jeg mottar privat melding. Dersom dette gjelder andre også er jeg redd mange går glipp av beskjeder (om de ikke er ofte innom forumet). Kikket på varslingene mine, og alle 3 feltene til høyre (på bildet under) var krysset av. I tillegg krysset jeg av i feltet oppe til venstre for å se om dette hjalp (uten at jeg vet hva dette betyr). Skjermbilde.JPG Hei! Denne bør være i orden nå, gi tilbakemelding om du ikke skulle motta noe epost enda \\ Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Jeg hadde samme problemet, merket etterhvert at hotmail plutselig hadde bestemt seg for å legge bimmers eposter i søppelpost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Får plutselig epost på nye innlegg i tråder jeg ikke abonnerer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 og søkefunksjonen er latterlig. finner ikke noe som helst vettu utifra søkeordet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Begynner og bli ganske fornøyd med forumet nå! mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 og søkefunksjonen er latterlig. finner ikke noe som helst vettu utifra søkeordet... Den er fryktelig dårlig ja, søkte etter BMW e39 nå, fant ikke en dritt. Og "e30" har tydeligvis blitt heftig diskutert i denne tråden, og kun denne tråden. Her trenger man forbedring! Jeg har et ønske om at man kan søke i enkelt forum, ikke bare "forum". Nå har jeg kun sett på søke linja her oppe, og sett at man kan forandre hvor man søker, finst det en avansert søkefunksjon? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Den er fryktelig dårlig ja, søkte etter BMW e39 nå, fant ikke en dritt. Og "e30" har tydeligvis blitt heftig diskutert i denne tråden, og kun denne tråden. Her trenger man forbedring! Jeg har et ønske om at man kan søke i enkelt forum, ikke bare "forum". Nå har jeg kun sett på søke linja her oppe, og sett at man kan forandre hvor man søker, finst det en avansert søkefunksjon? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk og søkefunksjonen er latterlig. finner ikke noe som helst vettu utifra søkeordet... Trykk på tannhjulet bak søkefeltet. Da kommer du hit. Søk på for eksempel "bmw e39" der, og se om det hjelper Edit: wackamole jobber med ny søkemotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Bruk google. Skriv "bmw E39 site:bimmers.no" Om du bare skriver site:bimmers.no etter søkeordet, Så vil google søke kunn i bimmers.no Om du skriver "bmw E39 site:startsiden.no" så finner du alt med ordene "bmw E39" kun på startsiden.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Etter kjøp salg kom tilbake til det gamle har plutselig bimmers blitt bra igjen! Å lese på bimmers via mobilen har blitt mye bedre! handsome reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 Er det mulig å legge inn obligatoriske felt i kjøp- og salg-delen av forumet? Kvaliteten på mange av annonsene har gått betydelig ned etter at dere gikk tilbake til slik det var dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 11, 2013 Share Skrevet November 11, 2013 nå må folk skjerpe seg og faktisk bli enige...synes NESTEN synd på nye eierne...folk er aldri fornøyde...haha er litt som å kjøpe kebab...klage på at man legger på seg...men likevel spise ferdig hele babben... Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 Er det mulig å legge inn obligatoriske felt i kjøp- og salg-delen av forumet? Kvaliteten på mange av annonsene har gått betydelig ned etter at dere gikk tilbake til slik det var dessverre. Det er mulig(det fins en mod for det), men da er vi tilbake på terskelen for å legge inn annonse. Noe som var pekt på som en stor ulempe i nye kjøp og salg. Vi lar det være som det er en stund nå, mens vi tenker oss godt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå