Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg får ingen mail-varsel når jeg mottar privat melding. Dersom dette gjelder andre også er jeg redd mange går glipp av beskjeder (om de ikke er ofte innom forumet).

 

Kikket på varslingene mine, og alle 3 feltene til høyre (på bildet under) var krysset av. I tillegg krysset jeg av i feltet oppe til venstre for å se om dette hjalp (uten at jeg vet hva dette betyr).

 

post-38774-0-16293400-1383807899_thumb.j

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ingen mail-varsel når jeg mottar privat melding. Dersom dette gjelder andre også er jeg redd mange går glipp av beskjeder (om de ikke er ofte innom forumet).

 

Kikket på varslingene mine, og alle 3 feltene til høyre (på bildet under) var krysset av. I tillegg krysset jeg av i feltet oppe til venstre for å se om dette hjalp (uten at jeg vet hva dette betyr).

 

attachicon.gifSkjermbilde.JPG

Ikke bra! Må sjekke opp i mailserver. Har satt wackamole på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ingen mail-varsel når jeg mottar privat melding. Dersom dette gjelder andre også er jeg redd mange går glipp av beskjeder (om de ikke er ofte innom forumet).

 

Kikket på varslingene mine, og alle 3 feltene til høyre (på bildet under) var krysset av. I tillegg krysset jeg av i feltet oppe til venstre for å se om dette hjalp (uten at jeg vet hva dette betyr).

 

attachicon.gifSkjermbilde.JPG

 

Hei!

Denne bør være i orden nå, gi tilbakemelding om du ikke skulle motta noe epost enda :-)

 

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og søkefunksjonen er latterlig. finner ikke noe som helst vettu utifra søkeordet...

Den er fryktelig dårlig ja, søkte etter BMW e39 nå, fant ikke en dritt. Og "e30" har tydeligvis blitt heftig diskutert i denne tråden, og kun denne tråden. :P

Her trenger man forbedring!

Jeg har et ønske om at man kan søke i enkelt forum, ikke bare "forum".

Nå har jeg kun sett på søke linja her oppe, og sett at man kan forandre hvor man søker, finst det en avansert søkefunksjon?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fryktelig dårlig ja, søkte etter BMW e39 nå, fant ikke en dritt. Og "e30" har tydeligvis blitt heftig diskutert i denne tråden, og kun denne tråden. :P

Her trenger man forbedring!

Jeg har et ønske om at man kan søke i enkelt forum, ikke bare "forum".

Nå har jeg kun sett på søke linja her oppe, og sett at man kan forandre hvor man søker, finst det en avansert søkefunksjon?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

 

og søkefunksjonen er latterlig. finner ikke noe som helst vettu utifra søkeordet...

 

 

Trykk på tannhjulet bak søkefeltet. Da kommer du hit. Søk på for eksempel "bmw e39" der, og se om det hjelper :)

Edit: wackamole jobber med ny søkemotor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk google.

Skriv "bmw E39 site:bimmers.no"

Om du bare skriver site:bimmers.no etter søkeordet, Så vil google søke kunn i bimmers.no

Om du skriver "bmw E39 site:startsiden.no" så finner du alt med ordene "bmw E39" kun på startsiden.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å legge inn obligatoriske felt i kjøp- og salg-delen av forumet? Kvaliteten på mange av annonsene har gått betydelig ned etter at dere gikk tilbake til slik det var dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å legge inn obligatoriske felt i kjøp- og salg-delen av forumet? Kvaliteten på mange av annonsene har gått betydelig ned etter at dere gikk tilbake til slik det var dessverre.

Det er mulig(det fins en mod for det), men da er vi tilbake på terskelen for å legge inn annonse. Noe som var pekt på som en stor ulempe i nye kjøp og salg. Vi lar det være som det er en stund nå, mens vi tenker oss godt om ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...