Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her

mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Bruker du chrome nettleser?

Kan ha en sammenheng med at nettleseren husker innloggingen.

Ja, gjør det! 

Men problemet er jo at eg logger ut, men allikevel er logget inn etter 12 timer. Etter å ha vært innom ett par sider da, så blir eg logget ut igjen.

Men kan jo godt hende du har rett i det du sier :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i det siste stusset litt i hvorfor folk har lagd tråder om typiske spørsmål som blir besvart 2-3 ganger i uka.

Så prøvde jeg meg på den interne søkefunksjonen... (har brukt veien om google selv) Kan ikke dere bare lage ei løysing som sender brukeren til google? Da får man både bilder og alt man ønsker, for ikke å snakke om en layout som jeg tør påstå alle kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i det siste stusset litt i hvorfor folk har lagd tråder om typiske spørsmål som blir besvart 2-3 ganger i uka.

Så prøvde jeg meg på den interne søkefunksjonen... (har brukt veien om google selv) Kan ikke dere bare lage ei løysing som sender brukeren til google? Da får man både bilder og alt man ønsker, for ikke å snakke om en layout som jeg tør påstå alle kan.

Det jobbes med og fikse søkefunksjonen, men de må indeksere (?) alt innhold i forumet før den virker, og det tar vist nok ganske lang tid og forumet vil være utilgjengelig når dette pågår.

Men det er på planen! :)

(Har etterspurt dette selv tidligere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier ikkje å avslutte varsel til mail på trådane eg følger.. Har prøvd sikkert 20 ganger, men får fortsatt mail om oppdateringer fra tråder eg følger.. Har dere tips her?

Savner fortsatt visning av totalt antall sider i en tråd, som eg har skrevet tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt noen milimeter med ledig plass på forsiden som dere kan pakke full av reklame. 

Tipper det er fritt frem for og komme med forslag på hvordan man skal skaffe penger til og drive forumet....

Og du sitter jo ikke og stirrer på forrsida hele dagen vel? Regner med du er her for selve forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...