Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Er det mulig å få tilbakemeldingssystemet for kjøp og salg litt mer opp i dagens lys? Slik det er nå er det ganske gjemt, og sikkert lite brukt. Hadde også vært greit om det var en hurtiglink til tilbakemeldingene under avatar e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er inne på en pm, man har svart og sendt, så trykker man på "vis nye innlegg".

 

da kommer man til nye medlemmer eller noe i den duren. ?

 

"Vis nytt innhold"-knappen er relativ til hvilken applikasjon du er i når du trykker på den. Er du i forumet vil den vise nye foruminnlegg, er du galleriet vil den vise nye bilder, er du i kjøp og salg (applikasjonen) vil den vise nye annonser, i logger vil den viser nye logg-innlegg osv. PM-systemet er en del av "Medlemmer"-applikasjonen (siden det er kommunikasjon mellom medlemmer), og den vil derfor vise de nyeste medlemmene her på forumet :)

 

Hvor ser man den listen der man kan ha oversikt over de som har flest likes her på forumet? :P

 

Tror ikke dette er implementert i forumsoftwaren, kun for å hindre brukere i å jakte på mest mulig likes. Forslaget har vært oppe til vurdering flere ganger.

 

Mest likt innhold derimot finner du her: http://bimmers.no/best-content/

Linken ligger nederst til høyre, rett over listen med påloggede brukere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen flere som sliter med knappen "Vis nytt innhold" ?

 

Har brukt denne helt til igår, for å se nye innlegg på hele forumet. Men nå kommer det kun opp at "Beklager, nytt innhold ble ikke funnet."

 

Gjelder på pc, mobil og ipad ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at man kan trykke på den flere ganger :) så har prøvd, men forsatt samme greien.

 

på venstersiden har du en rubrikk med forskjellige valgalternativer, forum, brukere o.l se om du har rett der. Forøvrig håper jeg virkelig at det ordnes slik at "vis nytt innhold" kan gjøres permanent til nye innlegg. 19/20 ganger er det ingenting, så plutselig dukker det opp en nyhet som man fikk med seg på forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vis nytt innhold"-knappen er relativ til hvilken applikasjon du er i når du trykker på den. Er du i forumet vil den vise nye foruminnlegg, er du galleriet vil den vise nye bilder, er du i kjøp og salg (applikasjonen) vil den vise nye annonser, i logger vil den viser nye logg-innlegg osv. PM-systemet er en del av "Medlemmer"-applikasjonen (siden det er kommunikasjon mellom medlemmer), og den vil derfor vise de nyeste medlemmene her på forumet :)

Så om du befinner deg på forsiden (http://bimmers.no/page/index) vil den vise alle nye forsideartikler siden ditt forrige besøk. (Noe det sjeldent kommer nye av, derfor får du opp: "Beklager, nytt innhold ble ikke funnet"). Du må være på forumet (http://bimmers.no/index) for at den skal vise nye foruminnlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å få varsel når noen svarer i innlegg jeg er forfatter for eller innlegg jeg har gjort. På instillingene står det at jeg skal motta mail ved varsel, men jeg får ingenting.. Det virket fint på gamle bimmers. Og nei, det blir ikke spam i mailen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...