Marionette Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Noe jeg synes er litt tungvindt, er når jeg går inn på PM'er så ser du bare den siste i den aktuelle samtale, hadde vært fint om man feks kunne bra ned å dermed bla seg bakover i samtalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Er det mulig å få tilbakemeldingssystemet for kjøp og salg litt mer opp i dagens lys? Slik det er nå er det ganske gjemt, og sikkert lite brukt. Hadde også vært greit om det var en hurtiglink til tilbakemeldingene under avatar e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Sånn jeg har forstått, så er denne måten den eneste løsning nå. Med den nye kjøp og salg delen som ble nedstemt var dette mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Når man er inne på en pm, man har svart og sendt, så trykker man på "vis nye innlegg". da kommer man til nye medlemmer eller noe i den duren. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Hvor ser man den listen der man kan ha oversikt over de som har flest likes her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Når man er inne på en pm, man har svart og sendt, så trykker man på "vis nye innlegg". da kommer man til nye medlemmer eller noe i den duren. ? "Vis nytt innhold"-knappen er relativ til hvilken applikasjon du er i når du trykker på den. Er du i forumet vil den vise nye foruminnlegg, er du galleriet vil den vise nye bilder, er du i kjøp og salg (applikasjonen) vil den vise nye annonser, i logger vil den viser nye logg-innlegg osv. PM-systemet er en del av "Medlemmer"-applikasjonen (siden det er kommunikasjon mellom medlemmer), og den vil derfor vise de nyeste medlemmene her på forumet Hvor ser man den listen der man kan ha oversikt over de som har flest likes her på forumet? Tror ikke dette er implementert i forumsoftwaren, kun for å hindre brukere i å jakte på mest mulig likes. Forslaget har vært oppe til vurdering flere ganger. Mest likt innhold derimot finner du her: http://bimmers.no/best-content/ Linken ligger nederst til høyre, rett over listen med påloggede brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 jaja...jeg leder tror jeg har forresten blitt vant til nye forumet... tok sin tid...men tror 99% er fornøyde slik det er nå Ps...hva er den "fakturerings" greia på "kundebehandling"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 Ps...hva er den "fakturerings" greia på "kundebehandling"? Der ligger betalingsinformasjonen du bruker ved annonsekjøp i "kjøp og salg" eller kjøp av varer fra nettbutikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2013 Share Skrevet November 27, 2013 ahaa! egentlig sa det seg selv...men jeg skjønte seriøst ikke hva det var! takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Noen flere som sliter med knappen "Vis nytt innhold" ? Har brukt denne helt til igår, for å se nye innlegg på hele forumet. Men nå kommer det kun opp at "Beklager, nytt innhold ble ikke funnet." Gjelder på pc, mobil og ipad ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Har du trykket på den flere ganger? Den viser litt forskjellig i forhold hvor du er på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Vet at man kan trykke på den flere ganger så har prøvd, men forsatt samme greien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 Vet at man kan trykke på den flere ganger så har prøvd, men forsatt samme greien. på venstersiden har du en rubrikk med forskjellige valgalternativer, forum, brukere o.l se om du har rett der. Forøvrig håper jeg virkelig at det ordnes slik at "vis nytt innhold" kan gjøres permanent til nye innlegg. 19/20 ganger er det ingenting, så plutselig dukker det opp en nyhet som man fikk med seg på forsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 8, 2013 Share Skrevet Desember 8, 2013 "Vis nytt innhold"-knappen er relativ til hvilken applikasjon du er i når du trykker på den. Er du i forumet vil den vise nye foruminnlegg, er du galleriet vil den vise nye bilder, er du i kjøp og salg (applikasjonen) vil den vise nye annonser, i logger vil den viser nye logg-innlegg osv. PM-systemet er en del av "Medlemmer"-applikasjonen (siden det er kommunikasjon mellom medlemmer), og den vil derfor vise de nyeste medlemmene her på forumet Så om du befinner deg på forsiden (http://bimmers.no/page/index) vil den vise alle nye forsideartikler siden ditt forrige besøk. (Noe det sjeldent kommer nye av, derfor får du opp: "Beklager, nytt innhold ble ikke funnet"). Du må være på forumet (http://bimmers.no/index) for at den skal vise nye foruminnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Sliter med å få varsel når noen svarer i innlegg jeg er forfatter for eller innlegg jeg har gjort. På instillingene står det at jeg skal motta mail ved varsel, men jeg får ingenting.. Det virket fint på gamle bimmers. Og nei, det blir ikke spam i mailen min.. e30 tic reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå