mkj Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 Har dere noen oversikt over hvor mange som klikker på den "Du er nr 1 million blabla"-spammen på forumsidene? Blir litt oppgitt av å se den måned etter måned...Da tar jeg heller Citroen-reklamer. Jeg ser ikke den selv, men så er jeg sikkert ikke nr. 1 million heller da Skal se om jeg finner den igjen hos Google og blokkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 jeg ser nå aldri noe reklame i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Ikke jeg heller Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 Ingen reklame her i gården heller, kjører adblock uansett Kanskje du har fått deg eit tullevirus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Har dere noen oversikt over hvor mange som klikker på den "Du er nr 1 million blabla"-spammen på forumsidene? Blir litt oppgitt av å se den måned etter måned...Da tar jeg heller Citroen-reklamer. Fant. Skal være borte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Noken andre som ikkje får lasta opp bilder med Tapatalk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Kommer det alltid til å være slik at man må logge inn med opprinnelig nick, i stedet for det man har byttet til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Kommer det alltid til å være slik at man må logge inn med opprinnelig nick, i stedet for det man har byttet til? Alle brukere har et brukernavn og et visningsnavn. Brukernavnet brukes til å logge inn med, visningsnavnet vises på forumet. De kan være forskjellige, eller like, men de må endres hver for seg. En PM til en admin så er det nok fikset på noen få sekunder Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 (endret) Tidligere i år ble tråden til parts24, som hadde over 20 sider med ren kritikk, og dårlige brukererfaringer med nettbutikken deres parts24.no viska rein, og starta fra scratch på side 1. Lovord ble nevnt, og deretter glemt. Tråden er igjen på samme vei, i dag side 3 allerede knappe 1.5 måned etter at det ble en ny "start". Er ikke mye å diskutere rundt drifta av den butikken, men jeg er litt mere kritisk til ledelsen av bimmers.no som sender medlemmene sine godtroende nedover elva for noen skarve reklameringskroner. Har ikke dere noen retningslinjer, eller moralske standarder for hvem dere velger som samarbeidspartnere? Skjønner fult ut at dere har behov for å få inn penger for å få hjula til å gå rundt, men å ha ett lite kritisk øye til hvordan samarbeidspartnerene deres behandler medlemmene deres, bør vell til ei viss grad også ha betydning? Endret Mai 10, 2015 av Håskjold Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Tidligere i år ble tråden til parts24, som hadde over 20 sider med ren kritikk, og dårlige brukererfaringer med nettbutikken deres parts24.no viska rein, og starta fra scratch på side 1. Sponsorforumet med eget underforum for hver næringsaktør ble lagt ned, og det ble istedenfor opprettet en enkelt tråd for hver næringsaktør med avtale. Tråden til Parts24 er av flere grunner nå lagt ned her på Bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Hei. Hvorfor skal Bimmers reklamere for disse dating-nettstedene? Skjønner at de betaler, men syntes det ikke skal være på et bilforum. Virker lite seriøst slik jeg ser det. Og skal man sjekke opp noen er det vel andre steder folk gjør det enn på Bimmers? Er bare irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Har forstått det slik at google har kjøpt reklameplass, og de viser bare reklame, ikke noen spesifikke.Ofte kan reklamen vises ut i fra hva du selv har surfet på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 12, 2015 Share Skrevet Juli 12, 2015 Ofte kan reklamen vises ut i fra hva du selv har surfet på.. Den "kjøper" jeg ikke Alpejohn. Syntes Bimmers bør ha litt seriøsitet, selv ovenfor Google hvis det er tilfelle at de spyr ut dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 Den "kjøper" jeg ikke Alpejohn. Syntes Bimmers bør ha litt seriøsitet, selv ovenfor Google hvis det er tilfelle at de spyr ut dette. Vi har blokkert noen dusin url'er og flere hundre enkeltannonser fra Google. Problemet oppstår når det kommer til nye annonsører hos Google, eller når gamle annonsører oppretter nye domener og/eller annonser som de legger inn i "annonsepoolen" til Google. Vi går gjennom dette nå og da, men det krever mye ressurser når det fins tusenvis av annonsører fra inn- og utland som retter annonser mot hvem som helst, og på alle sider.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Vi har blokkert noen dusin url'er og flere hundre enkeltannonser fra Google. Problemet oppstår når det kommer til nye annonsører hos Google, eller når gamle annonsører oppretter nye domener og/eller annonser som de legger inn i "annonsepoolen" til Google. Vi går gjennom dette nå og da, men det krever mye ressurser når det fins tusenvis av annonsører fra inn- og utland som retter annonser mot hvem som helst, og på alle sider.... Takk for svar! Kansje på tide og vurdere Google som annonsør da? Trur kansje disse datingsidene kan ødelegge seriøsiteten til Bimmers og framtidige andre annonsører. Men min mening da. Er ikke det store problemet for meg. Fortsatt god sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå