bjorneoen Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Kommer nok anpå merke, men original xenon ga mye bedre lys enn depo lyktene jeg hadde. Men det har jo sikkert også med at de BMW xenon pærene lyser nok bedre enn jalla kina xenon pærer som jeg brukte før i depo lyktene CCFL er kjekt da, og lyser jo veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Ja, enig i det Får se.. Ta det etter hvert Plutselig dukker det opp noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Eg hadde depo v1 og aldri dugg i min e81. V2 har oppgradert look med mye finere og sterkere lys enn v1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Ok, det er greit å vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Jeg stemmer for LCI Halogen lykter eller org Xenon lykter. Det tror jeg blir penest og best ved videre salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2015 Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 StigJ og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Fikk eksosen på i går.. Litt styr va det, men den gikk nå greit på til slutt. Mått bruke biltema overgang samt legge inn ett ekstra rør over det orginale for å få nok tykkelse og få det tett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Det var andre boller ja! Mye penere stuss det der. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Ja fornøyd nå Edit: Ser ut som alt er potte tett Klar for nurburgring Ellers så har jeg begynnt å forberede tur. Så følgende er blitt gjort: - Smurt opp frembremser, yellowstuff montert i fjor - Nytt luftfilter - Nytt coupe filter - Olje byttet rundt jul, så bytter ikke denne. - Bremsevæske byttet til ATE Bluestuff - Ny eksos montert - Solgardiner, orginale er på vei. - Ellers skal den toppes opp med kjølevæske, olje, og bremsevæske. Samt spylervæske - Bilvask og interiør shine, samt alle apper og spillelister skal oppdateres Endret Juni 10, 2015 av andreaskarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Vurdert å trekke om setene? Første bildet her tror jeg er skinnimitasjon, da er prisen rundt 4000 kroner, den nederste er nok skinn, dobbelt så dyrt. Men lekkert er det! Valgfrie farger og mønster. Vurderer dette selv til min E87 som erverves om noen uker, har en tendens til å bli sprekker og slitasje spesielt i siden på disse sportsetene, så får se an hvordan tilstanden er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Nei, da bytter jeg heller trekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) Ja, det var jo det jeg mente, legge på nytt trekk, ikke i betydningen rive av det gamle først. Det øverste bildet er et slikt trekk som ligger oppå det gamle. Endret Juni 10, 2015 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Det er vel det andre og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Nye felgar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå