Skulebollen Skrevet Juni 10 Skrevet Juni 10 Grom bil med ekstremt mye imponerende arbeid! bmwe30is og Otis reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet Juni 11 Skrevet Juni 11 Enig med @Skulebollen. Svært imponert over kunnskapsnivå, arbeid og sluttresultatet
Andreas_R Skrevet Juni 11 Skrevet Juni 11 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden tidligere. Imponerende arbeid. Helt værst E92 335i!
papertiger Skrevet Juni 11 Skrevet Juni 11 Utrolig fine modifiseringer her, må være et voldsomt oppsett! Stilig med F80 hjul, satt som støpt.
Eystein Ose Skrevet Juni 11 Skrevet Juni 11 Har du E30ene enda forresten? Hadde vært gøy med en update på de og
bmwe30is Skrevet Onsdag kl. 06:04 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 06:04 På 11.6.2026 den 9.53, Eystein Ose skrev: Enig med @Skulebollen. Svært imponert over kunnskapsnivå, arbeid og sluttresultatet På 11.6.2026 den 11.21, Andreas_R skrev: Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden tidligere. Imponerende arbeid. Helt værst E92 335i! På 11.6.2026 den 11.59, papertiger skrev: Utrolig fine modifiseringer her, må være et voldsomt oppsett! Stilig med F80 hjul, satt som støpt. Jo takk. Jeg er godt fornøyd med sånn bilen er og oppfører seg nå. På 11.6.2026 den 13.24, Eystein Ose skrev: Har du E30ene enda forresten? Hadde vært gøy med en update på de og Det har jeg, men det skjer ikke noe med dem. Står her i tilfelle jeg får lyst til å gjøre noe en dag: Lars89, gnilb, KMT og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå