Spiff Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Kom plutselig en pall på jobben ikke vært så flink til og oppdatere, hehe acs kopi hjulene er solgt, står nå på gs concave inntil noe mer spennende dukker opp! har også montert m5 bremser forran. så blir det nok combox også om kort tid Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 NICE! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Blir bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 15, 2015 Share Skrevet Mai 15, 2015 Lekkert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 Kul bil, blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2015 Takk takk alle sammen Fortsetter med små oppdateringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Det der er en stor oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 Det der er en stor oppgradering. Tenkte det var en liten oppgradering og få de lakkert, men stor når de blir montert, har avventa montering da jeg syns jeg trenger shadowline lister før montering, og har helst lyst på high-gloss. Så de er enda ikke montert men så har vi kanskje en stor oppgradering her da disse: ble bytta ut med disse: samtidig ble også i-drive hjulet montert og 6fl. combox er også oppe og går og med det samme vil jeg gjerne rette en stor takk til Lasse og Tommi Jokkke og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Riktig så bra oppgradering det der! Nesten så jeg savner den game E60'en min litt, flotte biler selv den dag i dag om man gjør noen oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå