b0rgund Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Da fikk jeg endelig montert cambertårnlager foran så nå ble det 12mm spacer foran og et havnet på 28 og bak fikk jeg på 13mm spacer og da ble et 22 på 3sdmene vurderer å gå ned til 17 toms neste år men er ikke sikker ? må få prøvd noen med 17 toms med et 20 eller mer ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Kommer du til Valdres en tur har jeg noen 3 delte acs type 1 i 17" du kan få prøve vet ikke et men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Denne kler 3dsm utrolig bra! Rå 1serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Har noen acs du kan få prøve jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Kommer du til Valdres en tur har jeg noen 3 delte acs type 1 i 17" du kan få prøve vet ikke et men.. er da en mulighet det Denne kler 3dsm utrolig bra! Rå 1serie takker og bukker Har noen acs du kan få prøve jeg å! er ikke de 11,5 et 0 eller noe ? tror det blir litt modig med min som orginalt har et 51 men kan da prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 er da en mulighet det er bare 8.5" mine da men bare å sende en pm om du vil komme å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 er da en mulighet det takker og bukker er ikke de 11,5 et 0 eller noe ? tror det blir litt modig med min som orginalt har et 51 men kan da prøve Haha jo.. Tror du ska slite med dem gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Da var det på tide med en etterlengtet oppdatering på bilen Fått tatt oljeskift og oljefilter på værkstedet til en kompis Så fikk vi tatt noen fler bilder av bilen før den ble satt inn for vintern Også har je fått hentet meg nye felger til neste sesong gikk jo veldig bra , punga beggebakdekkene på tur til lillesand . men heldigvis var det en dekkshop som var oppe:) også fått satt inn bilen for vintern Også har jeg fått prøvemontert den nye fangern [ Det var værtfall oppdatering for denne gang Magnus., HalvorK og MagnusHN reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Rå bil! Er det 1M-fanger fra GS? Hvordan var passformen? Og hvilke felger ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Hæhæ! Jeg vet hvilke felger som skal på. Kan se de på det ene bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Hæhæ! Jeg vet hvilke felger som skal på. Kan se de på det ene bildet Jeg også! De kommer til å sitte som et skudd StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Det der kan bli meget oppegående ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Rå bil! Er det 1M-fanger fra GS? Hvordan var passformen? Og hvilke felger ble det? Passformen var bra:) Felger får holdes hemmelig til i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Jeg også! De kommer til å sitte som et skudd Du får bilder av fitmenten i helga Frode Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rgund Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Det der kan bli meget oppegående ja Fikk de så billige at je ikke kunne si nei StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå