Gå til innhold

Min 123d Performance (Nürburgring reisebrev s29)


Papperboy
 Share

Anbefalte innlegg

de er 18 8.5 et 45 forran

og 18 9,5 et43 bak

blir nok 235 eller 225 forran også bak så blir det 245 255 eller 265 litt ettersom hvor god plass det blir [emoji14]

Har du enda nettsiden hvor du kjøpte felgene? Er på jakt etter de samme til min 123d e82 i 19×8.5" og 19×9.5"

Er de mye concave bak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

da skjer det litt her igjen.. bilen skal til lakkering til helga..

litt forberedelse må til:

post-42885-0-12573700-1434623369_thumb.j

 

har også fått programvaren i bilen til å fungere ganske bra uten kutt.. dog ikke in MAX ut programvare men en rundt 250hk tenker jeg. men med mere topp effekt så den er mer som bensinbil å kjøre.. 

skal også begynne å selge litt programmeringsbokser med programvare for chipsenteret.. 

så man kan programmere selv in og ut med orginal og uorginal programvare..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer du med bil på BWMCCN eller E30meet rudskogen iløpet av sommeren? Kunne vært interresant dette med chippen. Ikke fornøyd med min, da den begynner å kutte ved 4K såfort vanntemp stiger over 95 grader. Har vurdert performance IC´n, eller noe for å hindre dette. Men er jo kun noe man merker ved banekjøring da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. nå er 123d veldig vanskelig å chippe nå har jeg prøvd en 7-8 programvarer å sett på hva som gjør at det kutter.. og det er ikke så lett som man skulle tro.. er ikke som en vanlig chip..

7-8 programvarer fra hvem?

Det er derfor det ofte lønner seg å benytte spesialister, framfor noen som er "ok" til de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...