danskiii Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 de er 18 8.5 et 45 forran og 18 9,5 et43 bak blir nok 235 eller 225 forran også bak så blir det 245 255 eller 265 litt ettersom hvor god plass det blir [emoji14] Har du enda nettsiden hvor du kjøpte felgene? Er på jakt etter de samme til min 123d e82 i 19×8.5" og 19×9.5"Er de mye concave bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Apexracingparts.com hvis jeg ikke husker feil.. men tror ikke du får de i 19 da disse er racing felger så funksjon over form.. men du kan jo sjekke om de har kommet med det nå.. de er litt concave bak men ikke voldsomt mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Apexracingparts.com hvis jeg ikke husker feil.. men tror ikke du får de i 19 da disse er racing felger så funksjon over form.. men du kan jo sjekke om de har kommet med det nå.. de er litt concave bak men ikke voldsomt mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Tror de har dem i 19" nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 nå virker plutselig lyden på den videoen kompisen la ut.. sånn hvis noen skulle ha interesse av å se den med lyd.. R Andersen og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 da skjer det litt her igjen.. bilen skal til lakkering til helga.. litt forberedelse må til: har også fått programvaren i bilen til å fungere ganske bra uten kutt.. dog ikke in MAX ut programvare men en rundt 250hk tenker jeg. men med mere topp effekt så den er mer som bensinbil å kjøre.. skal også begynne å selge litt programmeringsbokser med programvare for chipsenteret.. så man kan programmere selv in og ut med orginal og uorginal programvare.. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Skal hele bilen lakkeres? Blir det gjort noe mer i samme slengen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 hele bilen skal ikke lakkeres, men hele fronten: fanger, panser, sideskjermer og aerodynamikkspoileren jeg har handlet inn awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Bra det begynner å løse seg med programvaren. Hvor mye moment er det du har nå? 500-600nm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 aner ikke da denne er temmelig custum og vi lagde den da vi prøvde mange ting for å få det best mulig så er ikke helt sikker på hva momentet lå på men på den jeg hadde tidligere så var det 500nm denne har litt mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Kommer du med bil på BWMCCN eller E30meet rudskogen iløpet av sommeren? Kunne vært interresant dette med chippen. Ikke fornøyd med min, da den begynner å kutte ved 4K såfort vanntemp stiger over 95 grader. Har vurdert performance IC´n, eller noe for å hindre dette. Men er jo kun noe man merker ved banekjøring da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 Ja hadde det problemet med min første programvare blir vel noe banetreff ja vet ikke hvem enda.. men da kan vi prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 På slike ting er ofte slik at "Buy cheap, buy twice" ordtaket gjør seg gjeldende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2015 Nja.. nå er 123d veldig vanskelig å chippe nå har jeg prøvd en 7-8 programvarer å sett på hva som gjør at det kutter.. og det er ikke så lett som man skulle tro.. er ikke som en vanlig chip.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Nja.. nå er 123d veldig vanskelig å chippe nå har jeg prøvd en 7-8 programvarer å sett på hva som gjør at det kutter.. og det er ikke så lett som man skulle tro.. er ikke som en vanlig chip..7-8 programvarer fra hvem? Det er derfor det ofte lønner seg å benytte spesialister, framfor noen som er "ok" til de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå