Kjennern Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Ta vel i mot Saltkjelen og Sjøbuse som nye moderaterer Velkommen skal dere være. Shattered og ///Magnus reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Hei hei alle sammen. De fleste har vel hørt om meg før. Så trenger vel ingen stor intro om hvem jeg er. Jeg har jo vært ganske aktiv her på forumet i mange år. Og nå har jeg altså fått i oppgave og passe litt på her inne også. Takker for tilliten fra nye eiere og de gammle moderatorene som da har valgt meg som en av de nye moderatorene her på verdens beste bilforum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Det her blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Da ønsker vi awt velkommen som moderator på Bimmers.no. De fleste er kjenner sikkert godt til hvem awt er etter mange år på Bimmers S.Hafsmo, awt, M|Fjeld og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Awt er en bra mann awt og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Det trengs vel enda flere moderatorer enn det? Er jo noen her på bimmers som har det som hobby å rapportere innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 [space] har blitt moderator, eller har han vært lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 24, 2015 Share Skrevet November 24, 2015 [space] har vært moderator lenge, men vært fraværende i en periode. Fullstendig oversikt over forumets moderatorer finnes her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå