Gå til innhold

Riktig pris 2001 M5

hugin
 Share

Anbefalte innlegg

Den mørk blå/lilla bilen er slitt i lakken. Jobber med dette hver dag så ser sånt. Den bilen trenger en full 3 stegs jobb. Hvis dere legger merke til det, så ser dere at all plastikk rundt bilen har fått smake polerings pad fra en roterende maskin. Listene er blitt hvite, og selger har klint på med silicon glans for å skjule det. Og de pedalene må være prikken over i,hehe;)

Du kan ikke si at den er slitt i lakken på grunnlag av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43497814

Har selv sett på/kjørt denne. Den er urørt og i utrolig flott orginal stand. Har vært på nippet til å kjøpe, men går nok heller for en eldre m3 og beholder familiebilen min.

Bilen ble utsatt for et malingsuhell da den sto parkert i nærheten av et verft. Selger fikk da ny lakk og nye glassruter rundt HELE bilen = Strøken.

Tror nåværende eier har hatt bilen i 5-6år.

Skal du ha e39 m5 - gå for denne!!

Fortsatt en preface modell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville før hatt en preface som har gått 85.000 enn en facelift som har gått 150.. Kilometerstand betyr noe om man vil samle på en slik bil. Og v8 med lang kmstand er meget tungsolgt

Om det er preface eller facelift har en større innvirkning en km.stand.

Facelift har forbedret vanos og annen stempelringdesign (fører til litt mindre oljeforbruk, selvom facelift kan bruke litt også).

Generelt sett er det en nyere bil, som ALLTID vil selge bedre enn en preface. Eneste dumme er at de ikke endret clutch og MAF på facelift motorer..

Den km. standen på 85000 ville jeg sjekket GODT opp i... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43497814

Har selv sett på/kjørt denne. Den er urørt og i utrolig flott orginal stand. Har vært på nippet til å kjøpe, men går nok heller for en eldre m3 og beholder familiebilen min.

Bilen ble utsatt for et malingsuhell da den sto parkert i nærheten av et verft. Selger fikk da ny lakk og nye glassruter rundt HELE bilen = Strøken.

Tror nåværende eier har hatt bilen i 5-6år.

Skal du ha e39 m5 - gå for denne!!

Spør du meg så ødelegger de uorginale facelift lyktene på denne hele bilen.. Når man har M5, kjøper man ikke DEPO lykter ass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt vanvidd å betale 350k for en preface M5 nå, selvom den har gått "85000" km... Skal du få solgt bilen på dagens marked, vil 250-270k være riktig pris for en slik preface.

Her har du en som nesten er verdt prisen, pruter du denne ned 30-35k har du en grei pris;

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45360456

Da får du original facelift og en Individual farge.

Prøvde å prute, men de var ikke interessert....

Vil ikke de nye reglene for bruksfradrag sende prisen litt ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er en godt voksen BMW entusiast fra Trondheim og er eier av en 99 mod. M5.

Min bil er kjøpt ny i Norge, ikke skadet, lav km, servicer fulgt på merkeverksted, voksne eiere og ellers særdeles pent behandlet.

På grunn av alt dette var jeg faktisk villig til å betale muligens litt i overkant for denne bilen.

Har selv sett at prisene spriker voldsomt på disse bilene og forstår vel ikke helt at en M5 skal være 100` mindre verdt enn en 2001 M3.

Men, det jo markedet som bestemmer til slutt og klarer man å finne en som er villig til å selge en velholdt M5 til under 300` så gjør man en god handel. Personlig mener jeg at E39 M5 er noe av det beste BMW har laget.

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sett at prisene spriker voldsomt på disse bilene og forstår vel ikke helt at en M5 skal være 100` mindre verdt enn en 2001 M3.

E46 er en bilmodell som er heeelt i skyene når det gjelder priser, både M3 og "vanlige" modeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går vel kanskje to år, så er 3-serie mer verdt enn 5-serie. Haha. Det er da det gjelder å huske at man får mer bil for pengene med 5'er.

Mtp hvor liten prisforskjellen er på coupe og sedan (ny), er det sykt hvor godt coupe holder seg i pris og plutselig blir mye dyrere.

Men det er nok noe med coupeer :) spesielt når de har litt motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...