lagunilla Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 @awt: Nå sliter jeg med lyden. Ledningsnettet har flere løse ledninger som er kappet, ser ut som det er ledninger til høytalere? Skjøta du eller?
awt Skrevet Desember 10, 2013 Skrevet Desember 10, 2013 Jeg hadde kabelsett for ettermontering, så hos meg var det ren plug & play.
lagunilla Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Skrevet Desember 10, 2013 Da blir det skjøting hos meg. Takker for svar så langt.
lagunilla Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Skrevet Desember 11, 2013 Opp igjen. Nå fant jeg siste kable å skjøte, Sort/hvit og Brun/sort. Noen som kan identifisere hva, hvor og hvem disse går til, Eller kan se med på wds, har ikke tilgang til PC en nå. lagunilla Edit: Dårlig bilde, men denne sitter rett over cd-veksleren og går blant annet til Telefon modulen bak.
Alpejohn Skrevet Desember 11, 2013 Skrevet Desember 11, 2013 Hvor skal disse kabelene komme fra, eller gå til?Litt vanskelig og finne kontakten eller ledningene om man ikke vet hvor man finner dem.. Kan se etter om jeg vet hvor jeg skal se.
lagunilla Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Skrevet Desember 11, 2013 Ledningen sitter sammen med hovedledningsnettet som er krøllet sammen med en av kabelene til høytaler, usikker på hvilke. Vet helt seriøst ikke hva eller hvor disse skal til, ser bare en kobling som skal inn, så er resten av ledningen gjemt bak karosseriet.
Otis Skrevet Desember 11, 2013 Skrevet Desember 11, 2013 Her er linken til WDS https://docs.google.com/file/d/0B-5KtFtiv6tFQmdDUWZUREFxaEk/edit?usp=drive_web
lagunilla Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Skrevet Desember 11, 2013 Takk igjen for siden Otis! Men har inne tilgang til PC, kun ipad og iphone:(
lagunilla Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Skrevet Desember 23, 2013 Done. Sort/hvit kabelen var fra dørbryteren for å starte skjermen, og kabelen fra abs-modul var nøyaktig hastighet som dere nevnte. Stappfull med utstyr på en av de første e39, bygd 03/1996.
Otis Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 Artig å flott! Gratulerer. Sendt fra mobilen
lagunilla Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Skrevet Desember 23, 2013 Takker! Er det noe mer å retrofitte på disse bilene her?
Andy520iA Skrevet Desember 24, 2013 Skrevet Desember 24, 2013 Regnsensor, Automatisk avblendbare speil utvendig og innvendig, lys innvendig i dørhåndtakene, powerfold speil, park sensor foran og bak. Bare det jeg kom på i farten. Kan jo hende du har noe av det fra før og. Er sikkert en del andre ting og. Kunne få sykt mye utstyr på disse bilene
Saltkjelen Skrevet Desember 24, 2013 Skrevet Desember 24, 2013 Aktive komfortseter, skinntrukket dashbord, integrert garasjeportåpner, automatisk bakluke (fra E38) ++ Andy520iA reagerte på dette 1
lagunilla Skrevet Desember 24, 2013 Forfatter Skrevet Desember 24, 2013 Regnsensor, avblendbare speil, powerfold, sensor foran og bak, homelink, hydralisk bakluke(en annen e39) har jeg. Igår kveld fikk jeg til elektrisk nakkestøtte når man tar i revers fra en e38 på e39. Edit: God jul og godt nytt år! Andy520iA reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå