sveigis Skrevet Januar 17, 2019 Skrevet Januar 17, 2019 Huff ,den kulden og bilprosjekt er ikke gøy 😀. Hagman’sen du har der ,den har jeg og lyst til å teste . Du får gi en tilbakemelding her når den er testet .😀 slettaas reagerte på dette 1
slettaas Skrevet Januar 17, 2019 Forfatter Skrevet Januar 17, 2019 1 time siden, sveigis skrev: Huff ,den kulden og bilprosjekt er ikke gøy 😀. Hagman’sen du har der ,den har jeg og lyst til å teste . Du får gi en tilbakemelding her når den er testet .😀 Nei, å det hjelper meget lite på pågangsmotet også..😂 Den hagmansen har jeg blitt anbefalt selv og sett flere har brukt her inne på bimmers. Bruk skumgummipensel om du ikke vil se penselstrøk når det har tørket.😊
slettaas Skrevet Januar 18, 2019 Forfatter Skrevet Januar 18, 2019 Her kan dere se den lille plassen jeg har. Preseningen hjelper på, nå kommer det ikke snø inn der ivertfall..☺️
slettaas Skrevet Januar 22, 2019 Forfatter Skrevet Januar 22, 2019 Nå ikveld har jeg fått på 2k epoxy grunning på et av hjørnene ivertfall, ikke særlig morsomt i -15 men det måtte gjøres.😀 slipa helt ned til stålet så ingen overflaterust var igjen. BjornarHS og sveigis reagerte på dette 2
slettaas Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Skrevet Januar 25, 2019 Driver å kjører opp på klasse BE (tilhenger)... møtte på noe tøft man skjeldent ser idag😍 original e28 525i med mtech, brukt som helårsbil. Selges skulle den heller ikke. Artig å se folk tørr å bruke de.😀 fikk lyst på en selv nå😇 opeth84, Ron Jeremy og sveigis reagerte på dette 3
sveigis Skrevet Januar 25, 2019 Skrevet Januar 25, 2019 Sånn liker jeg og se 😀. Tenker personen der koser med denne . Den epoxyen der ,skal jeg og handle nå straks ,lett og legge og blande?😀
slettaas Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Skrevet Januar 25, 2019 3 minutter siden, sveigis skrev: Sånn liker jeg og se 😀. Tenker personen der koser med denne . Den epoxyen der ,skal jeg og handle nå straks ,lett og legge og blande?😀 Ja, veldig morsomt 😁 Epoxyen er jeg fornøyd med, nå ruster den ivertfall ikke. Blir jo slipt ned igjen når jeg skal sende bilen på lakk. Jeg bruker 3 kaffeskjeer lakk å 1kaffesje herder, blander det i ei brusflaske å rister godt. Det som blir igjen i flaska tørker ikke så det får du brukt senere.👍 jeg legger med skumgummipensel for å slippe penselstrøk, heller ingen problem😊
slettaas Skrevet Januar 28, 2019 Forfatter Skrevet Januar 28, 2019 Lykkens dag for meg idag!😁👏 fikk en meget hyggelig tlf fra svv idag.😀 må bare få fiksa noe greier før jeg motar det på papirformat så skal det legges ut her.😎 tpmek reagerte på dette 1
slettaas Skrevet Januar 31, 2019 Forfatter Skrevet Januar 31, 2019 Idag er det faktisk 2år siden jeg plukka ut motoren på denne å bestemte meg for å renovere den.😀 prøve å bli ferdig innen 1år kanskje?😂
sveigis Skrevet Januar 31, 2019 Skrevet Januar 31, 2019 2 år , ja tiden flyr😀. Denne bilen blir fin etterhvert og med motor som jeg liker meget godt 😀. hyggelig telefon fra svv må være gøy , for det er vel ikke for ofte 😀. slettaas reagerte på dette 1
slettaas Skrevet Februar 8, 2019 Forfatter Skrevet Februar 8, 2019 Godt med positivt svar fra svv.😀 tpmek reagerte på dette 1
slettaas Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Skrevet Februar 9, 2019 Nå sitter jeg her i skrivende stund å venter på at klokka skal bikke midnatt. Har vært så heldig å kommet over et Taurusrot mtech interiør, som jeg tror vil matche fargen på bilen meeget bra..😀 Interiøret kom jeg over inne på facebook da jeg snakka med en kar på messenger. Ligget i kjelleren hass i 8-10år. Det sto naturligvis 14t herifra😲 (stavanger) så jeg måtte ordne med frakt. Fant så en kar som skal kjøre 15t en vei i hiace nede til stavanger, så han kunne ta det med for meg👏😁 så inatt kjører jeg til berkåk for å plukke opp det nye interiøret til E28’n. Sndvik, Ingvaldsen, Skare1 og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet Februar 9, 2019 Skrevet Februar 9, 2019 Det der var jaggu pent grattis så mye :). Denne blir fin når den blir ferdig . slettaas reagerte på dette 1
Larsinnj Skrevet Februar 9, 2019 Skrevet Februar 9, 2019 Rødt interiør i sort bil er innertier ja! Og gratulerer med positivt svar fra svv. slettaas reagerte på dette 1
slettaas Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Skrevet Februar 9, 2019 1 time siden, sveigis skrev: Det der var jaggu pent grattis så mye :). Denne blir fin når den blir ferdig . Takker for det.😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå