sveigis Skrevet Januar 17, 2019 Share Skrevet Januar 17, 2019 Huff ,den kulden og bilprosjekt er ikke gøy 😀. Hagman’sen du har der ,den har jeg og lyst til å teste . Du får gi en tilbakemelding her når den er testet .😀 slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2019 1 time siden, sveigis skrev: Huff ,den kulden og bilprosjekt er ikke gøy 😀. Hagman’sen du har der ,den har jeg og lyst til å teste . Du får gi en tilbakemelding her når den er testet .😀 Nei, å det hjelper meget lite på pågangsmotet også..😂 Den hagmansen har jeg blitt anbefalt selv og sett flere har brukt her inne på bimmers. Bruk skumgummipensel om du ikke vil se penselstrøk når det har tørket.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2019 Her kan dere se den lille plassen jeg har. Preseningen hjelper på, nå kommer det ikke snø inn der ivertfall..☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2019 Nå ikveld har jeg fått på 2k epoxy grunning på et av hjørnene ivertfall, ikke særlig morsomt i -15 men det måtte gjøres.😀 slipa helt ned til stålet så ingen overflaterust var igjen. sveigis og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2019 Driver å kjører opp på klasse BE (tilhenger)... møtte på noe tøft man skjeldent ser idag😍 original e28 525i med mtech, brukt som helårsbil. Selges skulle den heller ikke. Artig å se folk tørr å bruke de.😀 fikk lyst på en selv nå😇 Ron Jeremy, sveigis og opeth84 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 25, 2019 Share Skrevet Januar 25, 2019 Sånn liker jeg og se 😀. Tenker personen der koser med denne . Den epoxyen der ,skal jeg og handle nå straks ,lett og legge og blande?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2019 3 minutter siden, sveigis skrev: Sånn liker jeg og se 😀. Tenker personen der koser med denne . Den epoxyen der ,skal jeg og handle nå straks ,lett og legge og blande?😀 Ja, veldig morsomt 😁 Epoxyen er jeg fornøyd med, nå ruster den ivertfall ikke. Blir jo slipt ned igjen når jeg skal sende bilen på lakk. Jeg bruker 3 kaffeskjeer lakk å 1kaffesje herder, blander det i ei brusflaske å rister godt. Det som blir igjen i flaska tørker ikke så det får du brukt senere.👍 jeg legger med skumgummipensel for å slippe penselstrøk, heller ingen problem😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 28, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2019 Lykkens dag for meg idag!😁👏 fikk en meget hyggelig tlf fra svv idag.😀 må bare få fiksa noe greier før jeg motar det på papirformat så skal det legges ut her.😎 tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2019 Idag er det faktisk 2år siden jeg plukka ut motoren på denne å bestemte meg for å renovere den.😀 prøve å bli ferdig innen 1år kanskje?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 31, 2019 Share Skrevet Januar 31, 2019 2 år , ja tiden flyr😀. Denne bilen blir fin etterhvert og med motor som jeg liker meget godt 😀. hyggelig telefon fra svv må være gøy , for det er vel ikke for ofte 😀. slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2019 Godt med positivt svar fra svv.😀 tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2019 Nå sitter jeg her i skrivende stund å venter på at klokka skal bikke midnatt. Har vært så heldig å kommet over et Taurusrot mtech interiør, som jeg tror vil matche fargen på bilen meeget bra..😀 Interiøret kom jeg over inne på facebook da jeg snakka med en kar på messenger. Ligget i kjelleren hass i 8-10år. Det sto naturligvis 14t herifra😲 (stavanger) så jeg måtte ordne med frakt. Fant så en kar som skal kjøre 15t en vei i hiace nede til stavanger, så han kunne ta det med for meg👏😁 så inatt kjører jeg til berkåk for å plukke opp det nye interiøret til E28’n. BjornarHS, Sndvik, Skare1 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Det der var jaggu pent grattis så mye :). Denne blir fin når den blir ferdig . slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Rødt interiør i sort bil er innertier ja! Og gratulerer med positivt svar fra svv. slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2019 1 time siden, sveigis skrev: Det der var jaggu pent grattis så mye :). Denne blir fin når den blir ferdig . Takker for det.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå