slettaas Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2019 38 minutter siden, Larsinnj skrev: Rødt interiør i sort bil er innertier ja! Og gratulerer med positivt svar fra svv. Ja dette tror jeg blir en nydelig kombinasjon!😀 Takk, det blir en spent dag på Svv når den skal på kontroll.😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2019 Om noen skulle ha elvindusheiser og ledningsnett liggende er jeg interesert👍 Og M5 bremsecalipere frem ønskes kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 9, 2019 Share Skrevet Februar 9, 2019 Hvor skal du vise den? Om du klarer å få deg over fylkesgrensa til Trondheim skal det nok være gode muligheter vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 9, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2019 30 minutter siden, Larsinnj skrev: Hvor skal du vise den? Om du klarer å få deg over fylkesgrensa til Trondheim skal det nok være gode muligheter vertfall Det skal vel gå bra..😊 først skal motoren totaloverhalles å bilen må få seg et strøk lakk.👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 Nydelig og sjeldent interiør Blir meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2019 1 time siden, Gabz skrev: Nydelig og sjeldent interiør Blir meget pent! Takk for det.😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2019 Det må jo prøvemonteres for å se hvordan det blir. Setetene er så møkkete, ja.. at de ser faktisk helt grusom ut😜😱 nå skal det bestilles skinnpleiesett for å se hva man kan få gjort. Det bruker å gjøre underverker...😉 norbakken, Marius2002 og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2019 En god runde med swissvax hjalp. Her har jeg kun vasket over skinnet med en våt klut. Må bestille ny skinnrens. Plastikken rundt ble behandlet med plastic wash og protection fra swissvax.😊 danskiii og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 10, 2019 Share Skrevet Februar 10, 2019 Leather care kit fra swisswax gjør susen til slutt Blir fett dette, ikke en farge en ser ofte slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2019 23 minutter siden, danskiii skrev: Leather care kit fra swisswax gjør susen til slutt Blir fett dette, ikke en farge en ser ofte Nei så absolutt ikke😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2019 (endret) Ferdig med stolene frem å alle dørsidene. Sjåførstolen skulle hatt noe ny farge om det er å få tak i? Iriterende det hullet også.😅 Endret Februar 18, 2019 av slettaas sveigis, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 19, 2019 Share Skrevet Februar 19, 2019 På 18.2.2019 den 17.46, slettaas skrev: Ferdig med stolene frem å alle dørsidene. Sjåførstolen skulle hatt noe ny farge om det er å få tak i? Iriterende det hullet også.😅 Flott farge på interiøret der Snakk med en skikkelig detailer, de har gjerne vært på skinnbehandlingskurs, som kan blande farge til å matche osv. Har inne førerstolen til M535`n min hos Groven Car spa i molde jeg, han skulle se på det slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2019 Ja, jeg må nok gjøre det..:-) gi meg en tilbakemelding når du har fått igjen stolen.👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 20, 2019 Share Skrevet Februar 20, 2019 Om du finner et likt skinn trekk evt i annen farge så kan det fint farges opp til din farge så blir det 100 sveigis og slettaas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2019 På 20.2.2019 den 22.16, e30 tic skrev: Om du finner et likt skinn trekk evt i annen farge så kan det fint farges opp til din farge så blir det 100 Hvor får man kjøpt skinnfarge i taurusrot? Colorlock? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå