slettaas Skrevet Desember 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2019 Nye brilleforinger bak på 528🤟 var på tide🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2020 Litt mere 528prep, slipa ned hele skjermkanten å la grunning der så det blir jevnt å fint når jeg lakkerer tårnet. Må også sveise et rusthull helt frem på skjermkanten. Når jeg først er av med skjermen å sveiser tårn vil jeg få det så bra som mulig, så jeg la raptor bedliner i innerkjermen for ekstra beskyttelse å et mye penere resultat. Nå venter jeg på nye tårnlager, bremseslanger fram å lenkearmer som kommer i posten på mandag. -samtidig har jeg fått montert M5 frontleppe. Vinge har jeg liggende å den blir montert etterhvert når jeg er helt sikker på hvordan jeg skal få boret hulla riktig. Har brent meg før på den😅 Så her står den i varmt lokale å gleder seg til sesong å skilter igjen: M-jakob og michaelskare reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 4, 2020 Share Skrevet Januar 4, 2020 Denne blir jo riktig så fin 😀 Den Raptoren ,den så jo knall ut. Merket du noe på kjøre egenskapene når brilleforingene var dårlige ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2020 4 minutter siden, sveigis skrev: Denne blir jo riktig så fin 😀 Den Raptoren ,den så jo knall ut. Merket du noe på kjøre egenskapene når brilleforingene var dårlige ? Nei, eller ja. Har ikke prøvd den etter bytte av brilleforingene. Men før jeg bytta å prøvde bilen så var den vinglete å gikk ut å sjekka om jeg hadde pungtert.. Om dette var årsaken vet jeg ikke enda. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-jakob Skrevet Januar 4, 2020 Share Skrevet Januar 4, 2020 Må bare si at E-28 i sort og hvite blink er knall rått. Artig å følge med her,.👌 slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 4, 2020 Share Skrevet Januar 4, 2020 28 minutter siden, M-jakob skrev: Må bare si at E-28 i sort og hvite blink er knall rått. Artig å følge med her,.👌 Alldeles enig . Sort e28 er just pøørfeeect😀😀 M-jakob reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 6, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2020 Fått bytta bremseslanger, topplager å lenkestag nå. Fikk og inn delebilen for litt deleplukking😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 6, 2020 Share Skrevet Januar 6, 2020 Kor kjøper folk Raptor bedliner? Ser ut som atvda begynna å bli ganske populært under BMW'ane i Norge 😅 Og angåande feste av vinga. Kan du ikkje berre laga ein mal av papp til å merka opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2020 7 timer siden, RF91 skrev: Kor kjøper folk Raptor bedliner? Ser ut som atvda begynna å bli ganske populært under BMW'ane i Norge 😅 Og angåande feste av vinga. Kan du ikkje berre laga ein mal av papp til å merka opp med? Jeg kjøper hos en lokal lakksjappe, men ingen problem å få bestilt over internett👍 Kanskje en mal av papp er trikset ja🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2020 Fikk begynt på andre siden nå, å der var selvfølgelig demper helt kaputt. Så da blir alt demontert å fjærbein sendt til pulverlakkering. Har nye Bilstein B8 dempere liggende å det blir ikke aktuelt å montere i så stygge fjærbein😅 Se på demper, til og med 3 sveise klatter på toppen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 Misunner deg b8 😀😀. Men det her går unna som juling jo og bilen blir jo veldig pen og bra. Angående Bilstein,mine spesielt foran er ikke hundre ,mer 70 %. B6 er vel for mer originale biler vel er det ikke det ? Må nok bytte etterhvert ,hvertfall til neste år . Tenker Bilstein må være et godt alternativ da . slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2020 47 minutter siden, sveigis skrev: Misunner deg b8 😀😀. Men det her går unna som juling jo og bilen blir jo veldig pen og bra. Angående Bilstein,mine spesielt foran er ikke hundre ,mer 70 %. B6 er vel for mer originale biler vel er det ikke det ? Må nok bytte etterhvert ,hvertfall til neste år . Tenker Bilstein må være et godt alternativ da . Bilstein demperne fulgte med bilen faktisk, sammen med en drøss andre deler😀 Var ikke planen at det skulle koste så masse for og få denne på skilt, men når jeg så prisen på nye hjullagernav foran ble jeg litt skremt🙈😂 men fikk bestilt nytt både skjold å hjullager så det gjenstår å demontere andre siden igjen å få levert på lakkering atter en gang.. 😅 B6 er nok et snillere alternativ og ikke like stivt? + at du kan velge mellom kort og lang demper avhengi om du har senkesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 7, 2020 Share Skrevet Januar 7, 2020 30 minutter siden, slettaas skrev: Bilstein demperne fulgte med bilen faktisk, sammen med en drøss andre deler😀 Var ikke planen at det skulle koste så masse for og få denne på skilt, men når jeg så prisen på nye hjullagernav foran ble jeg litt skremt🙈😂 men fikk bestilt nytt både skjold å hjullager så det gjenstår å demontere andre siden igjen å få levert på lakkering atter en gang.. 😅 B6 er nok et snillere alternativ og ikke like stivt? + at du kan velge mellom kort og lang demper avhengi om du har senkesett? Takk for info.😀 Ja jeg har jo ikke senk ,så ser for meg b6 må være gode greier . slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 Monterte B6-dempere bak på min E28 sammen med noe Lowtech senkefjærer. Synes det ble veldig bra, man eliminerer mye av båtfølelsen men beholder samtidig den gode E28 komforten. slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 Mener på B6 kun er en "sport" demper, alså hardere. Må opp på B8 skal du ha kortere. Var B8 som måtte til på min E21 med 60mm lowtec senkfjører ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå