slettaas Skrevet Januar 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2020 18 minutter siden, danskiii skrev: Mener på B6 kun er en "sport" demper, alså hardere. Må opp på B8 skal du ha kortere. Var B8 som måtte til på min E21 med 60mm lowtec senkfjører ihvertfall. Aha👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 Mener og det Danskii sier er riktig når jeg tenker meg om . Tror at disse hadde passet bra på original bil evnt Sachs . Men legger ikke skjul på at litt senk kunne gjort seg og .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2020 Da er begge sider demontert å klart for å plukke av dempere og hjullager. Så blir det lakk😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2020 Monterte pansertrekk som kom originalt på M5 å 524td, for å gjemme de råtne gammle 3kantene😅 -Samtidig så har M30n fått seg 6 nye plugger😀 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2020 Torsdag kveld brente bruksbilen min opp så nå må jeg få skilt på 528n før jeg handler ny bil😅 Dagens gjøremål på 528n var olje og oljefilterbytte, samt bensinfilter. Før eu kontroll nå gjenstår det å fikse frieksos å feste batteri. Fjærbeina er på lakk å håper jeg får det tilbake ganske kjapt så jeg får satt sammen igjen å får bilen på hjula 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 12, 2020 Share Skrevet Januar 12, 2020 Oi, såpass! Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 12, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2020 8 minutter siden, Gabz skrev: Oi, såpass! Hva skjedde? Vet ikke, jeg var inne i en bilpleiebutikk å skulle handle noe greier. Plutselig er det en kanonsmell der ute å flammene er flere meter høye fra motorrom😮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2020 (endret) Da har jeg fått igjen deler fra lakkering å monteringa startet. Dragst noe helt jævlig med ei bærekule som satt fast😖😅 Alt er satt sammen med nye deler her nå. Nye Bilstein B8, topplager, hjullager, fjærgummi og bremseskjold. Så da tror jeg at bilen er klar for en eu kontroll når jeg har fått på vinterhjul👍 Her endelig nede på hjula igjen😀 også kjøpt siste lokket som mangla på frontleppa👍 Endret Februar 28, 2020 av slettaas Kristoffer Mathias, josulf, sveigis og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 2, 2020 Share Skrevet Februar 2, 2020 Dette liker jeg Erik .😀 slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 5, 2020 Share Skrevet Februar 5, 2020 Ser meget bra ut! slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2020 528n har vært på eu kontroll å endte opp med 8 2er feil. Har og begynt på bremsesystemet til M518😀 Bendik Kjellevold reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2020 Har kjøpt et sett bbs rs i 9 & 10x16 å M5 bremser foran nå så da har jeg komplett drivverk😀 å original M5 batterikabel ble med hjem:) josulf, ChrisP, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 16, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2020 Her er bilde av brems. Skal bestille nye bolter til felgene å få glassblåst sentra å lakke de på nytt igjen. 🙂 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 16, 2020 Share Skrevet Februar 16, 2020 Det der kommer til å bli helt nydelig med de felgene.😀 Ting drar seg virkelig til her nå ser jeg .👍👍 slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2020 Rydda litt i garasjen igår å måtte prøve en felg å se hvordan det så ut, tror det blir tøft😁 M-jakob og hsd reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå