slettaas Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 Ble enda en M5 front. "kjekt å ha" liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2016 Her er motor å forstilling kommet i garasjen da er det bare å overhale litt før det skal på bil var også på frøya på 2fast i helga med bilen, ser ikke ut nå men😅 tommyheimberg, Mr Mykland og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2016 Sitter å tenker litt på hvilken farge bilen skal bli. Enten blir det orginal farge zobelbraun metallic med shadowline lister, eller zinnoberrot med shadowline og oz futura Har mest lyst til å ha den rød. Hva foretrekker folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2016 Share Skrevet Mai 20, 2016 Av de to vipper jeg mot Zobelbraun. Men E28 kler best litt mørk metallic gråfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2016 Tenker på noe slik, bare med chrome nyrer og gråe oz futura hjul😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrene Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Ville nok også gått for original fargen da den er fin og ikke så vanlig 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Zinnober er absolutt en rå farge det og, altså! Tror jeg googlet feil sist, for denne var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2016 (endret) Litt prøvemontering, 2cm spacer foran, og 1cm bak, men tar i bærebru bak enda, så må ha mindre gummi, 1,5cm spacer og mere senk 235/40 bak nå, blir vel 225/35 Endret Juni 1, 2016 av slettaas Chris11slett og stig. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Juni 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2016 Vellykket dag på gs treffet som var på bud igår Bilen funka fjell hele turen til jeg kom hjem, da mista jeg servo olja, å puta på motorfestet revnet så motoren datt ned et lite hakk, så hele bilen rista godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mars 3, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2017 Jo, hei igjen😊 her har det skjedd litt i det siste.. Hvor skal jeg begynne?😅 m30'n har blitt solgt, MEN til fordel til noe som blir minst like bra, om ikke bedre.. S38b36 er kjøpt inn😉👍 kom også over 2 svarte sportsstoler i skinn til en VELDIG rimelig pris. Så da er planen å sette sammen de beste delene av de 4stolene jeg har. Så nå skal det ivertfall bli 2stk over snittet bra stoler til slutt😎 så.. Den beige e28'n ble solgt. så kjørte jeg opp, kjøpte en råtten e36 316i å brukte opp. Kjøpte så en kurant e30 320i som bruksbil. Min brors gamle bmw e30 323i ble kjøpt tilbake, etter kanskje 7år som savn(?) Kom også over en rimelig e36 325cab, pen sommerbil😊 for å få grei oversikt, så har jeg altså: E28, 2xe30 å e36 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Mai 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2017 Da er prosjektet igang for fult. Motor er ute. Startet rustsveising. Må bytte bakplata, å hjulbue høyre side bak. håper å være ferdig til neste år en gang😀🤙 hellakkering, nyrestaurert understell, ny struktur under bilen, ny trekt interiør.. å komplett ombygd til "M5" 👍👌 Loefald reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2018 Hei igjen.. Har begynt å leie verksted sammen med noen venner nå, ja 9stk faktisk😂 så har et fint lokale å holde på i nå👍 Trilla bilen inn i verksted etter den var på rustsveising å lakkering av motorrom. Har også kjøpt H&R coilovers. Nå har jeg begynt å sandblåst en del motordeler før det blir sendt på elektrolytisk forsinking for et meget fint utseende. Skal begynne å plukke ned forstilling å få renovert før motor skal inn..😊 legger ved noen bilder. eeikenes, Loefald, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 14, 2018 Share Skrevet Januar 14, 2018 Et pent stykke arbeid! Blir å bygge om til skivebrems bak også når du skifter motor eller fortsatt kjøre med trommel? hehe Fortsett det gode arbeidet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 14, 2018 Share Skrevet Januar 14, 2018 Følger med her, pen bil slettaas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Januar 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2018 On 14.1.2018 at 13.48, Luxcy skrev: Et pent stykke arbeid! Blir å bygge om til skivebrems bak også når du skifter motor eller fortsatt kjøre med trommel? hehe Fortsett det gode arbeidet! Her blir det nylakkert bakstilling fra 535 med powerflex foringer😁 eeikenes, Turbo-HF, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå