Marionette Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Kjøpte meg en E34 525i 91mod rett før vinteren som er i usedvanlig bra stand. Nettopp EU godkjent og med 160.000km på telleren! Har enda ikke funnet noe rust på bilen. Dette er planene sålangt: - Nye felger! - Sorte nyrer - Sorte lykteringer - Coilovers - Sort skinninteriør - Ny eksos - Nye fangere uten lyktespyler/slepekrok"luke"? - Usikker på om sotinga skal fjernes Optional EquipmentHYDRO STEERING-SERVOTRONICLeather steering wheelBMW LA wheel, V spoke 54Door mirror / driver's lock, heatedLift-up-and-slide-back sunroof, electricWindow lifts,electric,front/rearFloor mats, veloursWarning triangle and first aid kitSports seatSeat heating driver/passengerHeadlight wipe/wash/Intensive cleaningHeadlight aim controlFog lightsAUTOMATIC AIR FLOW CONTROLAir conditioning Cruise control On-board computer IV with remote control Reinforced power supply Satellite tuner HiFi speaker system Antenna-Diversity Cassette holder National Version Germany Kommer nok mer. Men vet at alle liker bilder! Akkurat hentet den Byttet til hvitblink bak Byttet alle filtre, plugger og olje. Hadde og litt slakk i forstilling så byttet begge bærearmer, casterstag, og komplett styrestag fra ende til anen. Ble tomt gitt. Komplett styring Monterte Volvo 940leppe under fanger, overaskende bra passform! Så får brøyte veien fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Dette så jo ut som en meget velholdt e34. Samtidig må jeg si at sånn et eksemplar er viktig å ikke jåle for mye til mener jeg. Men holder du innenfor de rammene som du har nevnt ovenfor,blir det nok fint. Å finne en sånn bil med så lav km stand er ikke lett idag. Blir spennende å følge med på. Her må du bare øse ut bilder etterhvert som du holder på.Viktig for oss e34 fans . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Gratulerer med pen bil! Sjelden å se E34 med så lav km. Liker planene dine for den også Må følge med her videre! Bare å pøse på med masse bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Utrolig fin denne bilen her, husker da den lå til salgs på finn Denne må du ta godt vare på, denne standen på E34 finnes svært sjelden nå til dags. Den Volvo leppa må av, fyfy Marionette reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Takk for pene ord Denne skal nok holdes innen rimelighetens grenser ja, er slik e34 er penest Hvis det ikke er fort gjort å gjøre tilbake til original så er det ikke vits.Derfor jeg har anskaffet ekstra sett med nyrer og lykteringer som skal lakkes Volvo leppa ja , hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Helt enig med Fredrik.Den må vekk Men som sagt din bil dine valg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 gratulerer med flott e34. flott farge på den også, litt uvanlig ville byttet ut den volvoleppa med en rieger f.eks jeg kan forsåvidt anbefale fk highsport coilovers om du finner det. jeg har de, behagelig å kjøre på. passe stivt og går lavt. jeg kjøpte forresten billige de lykter på ebay : ) par hundre dollar for nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Fargen er Tizianrot, tror den kan bli pen når jeg snart får polert den Hadde FK Highsport på gamlebilen og var igrunn fornøyd med det. Har og sett at de selger DE-lykter på ebay,men dog ikke til et par hundre dollar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Endelig ny e34 på deg igjenn:-), følger med:-) Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Marionette reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Grattis med pen E34! Støtter meg til de over her, ser ut som du har gode planer for den, og hvis du er interessert så har jeg en Rieger-leppe du kan få kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Gratulerer med fin fin E34! Fin farge og automat eller manuell på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Desverre automat på denne, for nå ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Ser bra ut det her, liker planene! Ville holdt meg unna rieger tho. Ser ikke bra ut på E34, synes jeg da. Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Ser ut som et pent eksemplar. Rød E34 er vel ikke hverdagskost? Liker planene dine, forutenom at jeg syns du kanskje burde beholdt chromegrillen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Ser bra ut det her, liker planene! Ville holdt meg unna rieger tho. Ser ikke bra ut på E34, synes jeg da. Følger med! Takk for det! Nei kommer nok ikke noe rieger på denne , synes ikke det er kledelig på gammel bmw, blir for rund i formene synes jeg da. Ser ut som et pent eksemplar. Rød E34 er vel ikke hverdagskost? Liker planene dine, forutenom at jeg syns du kanskje burde beholdt chromegrillen. Takker! Har selv ikke sett e34 med denne farven før, men tror det kan bli riktig pent når lakken blir shinet opp litt Usikker selv på grillen, derfor jeg har anskaffet meg et ekstra sett så er det 2minutt og skifte tilbake. Men er på havet til over nyttår så skjer desverre ikke noe før da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå