Beivakongen Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Da var setene ferdig rensa,kunne sikkert vert bedre men er første gangen jeg gjør dette og etter 5timers jobb ble det merkbart forskjell;) Vill vell ikke se det helt før det tørker men ser ut som alle flekkene er borte. Ser foresten forskjell på dette bildet og bildet på forrige side. Lokket på armlenet var løst så dette skal jeg få limt når det er tørt senere. Nå blir det neste og få de i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Ser ut som du fikk dem rene! Gleder meg til å se ferdig resultat, montert i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teodor1403 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Gromt! Fattern hadde samme i sin M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Det ble jo riktig lekkert det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Begynner å bli Mer å mer gira på alkantara nå ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Ja jeg har gått litt lei av helskinn. Var å fjerna ei liktorne hos legen i dag så det blir vell ikke noe montering i mårra heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Ble veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Ble pent ja, blir nok toppers å få i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Sitter og vurderer om jeg skal åpne og renske ut innhold i katalysatorene,noen meninger om det? Er med tanke på at kompressorkitet skal på igjen da for ved normal sugemotor er det vell liten vits og gjøre det. Har forøvrig orginal eksos forran kattene og supersprint bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Nei var ikke noen meninger om kattene nei men nå er de rensket S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Mine erfaringer er atdet hjelper lite å fjærne katn, følte kanskje det ble litt mer toppeffekt men dårligere bunndrag, dette var da en m50b25 varierer sikkert med motor typene dog... Spennende å høre dine erfaringer framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 var de smeltet? mine var begynt å smelte litt, røsket de vekk og kjøpte 100cells racekater istedet. det funker bra. ble vel litt hul lyd nå hvis du bare tok ut innmaten? sku ha satt inn rør evnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Planen er å montere kompressorkitet som fulgte med bilen når jeg kjøpte den å det var med tanke dette at jeg ville åpne kattane. Har jeg skulle kjørt bilen fortsatt orginal hadde de fått blitt der;) Dette er bare en test så blir enten lagt inn rør i kattene eller de blir tatt bort til fordel for rette rør. Ja lyden ble som ventet hul og ikke pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Da var alcantarasetene på plass,ble rimelig mye bedre;) Mangler dørtrekkene og finner jeg ikke rett dørtrekk blir det og trekke opp de jeg har med alcantara i samme farge tror jeg. norbakken og mege34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Det passet jo riktig godt inn med resten av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå