Gå til innhold

AUX- USB- iDings- og bluetooth-tråden (e6x, e7x, e8x, e9x)


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
On 9.3.2017 at 0.03, kapteinh skrev:

Skal til å montere aux i min E61.

Noen som har link til en grei kabel på eBay?

Kan jeg evt. Bruke Denne?

Takk!

Kan brukes ja :)  husk å kode AUX og.

Erfaringsmessig så har noen ebay ferdigplugger som dette hatt feil kobling. Riktig skal være: 2,7,8. 8 er jord. 2 og 7 er signal H og V.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Litt irritert over at det ser ut til å være vanskelig med musikk over blåtann med full funksjonalitet kom jeg til å tenke på en annen løsning. Om jeg kjøper en iPod som får ligge tilkoblet i bilen og y-kabel, vil det da funke slik at musikken demper seg om jeg får telefon på Android telefon koblet til blåtann? Professional CD, ikke no fancy pancy greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gjør det. Madammen ble lei av N.W.A. på tur, så hun satte sin iPhone med kabel i USB og hørte på spilleliste fra Spotify. Jeg har/hadde alltid min telefon tilkoblet via bluetooth og de få gangene noen ringte meg eller jeg de(ringte fra adresselisten i iDrive), ble musikken fra Spotify/hennes iPhone dempet. :) Jeg har for tiden android, Huawei P10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Det gremmer meg å måtte ty til eple produkter, men skal vel klare meg siden det gjør livet mitt noe enklere ja.

Vil det være mulig å autospille fra spotify ved oppstart, eller må jeg trykke noe på ipoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, asv skrev:

Høres bra ut. Det gremmer meg å måtte ty til eple produkter, men skal vel klare meg siden det gjør livet mitt noe enklere ja.

Vil det være mulig å autospille fra spotify ved oppstart, eller må jeg trykke noe på ipoden?

Jeg skal tilbake til epleprodukt neste gang. iPhone 6 jeg hadde tok kveld og jeg synes det var litt dyrt for meg nå å punge ut for en iPhone 7. Derfor ble det Huawei, heldigvis for meg er menyen der annerledes enn andre android og mer lik iPhone :)

Har du iPod/iPhone tilkoblet og har i iDrive valgt enheten, så vil den starte automatisk. Det krever at f.eks. Spotify-appen alltid er åpnet, ellers spiller den av lagret musikk/iTunes bibliotek. Ihvertfall hos meg.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Jeg får ikke USB i midtarmlene til å fungere. Jeg har importert musikk fra USB i hanskerommet til HDD men får ikke til å fungere USB i midten. Den reagerer ikke altså, den vil ikke lade mobilen, vill ikke gjenkjenne USB stick. Aux fungerer å spille musikk igjennom. Er det noen som har opplevd dette og løst problemet?
VIN A752634

2F8AD16B-4648-433F-80A1-A97C37F18840.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har E90 med CCC der USB ikke vil spille av. Har lest meg opp å forstår at jeg trenger et bluetooth adapter. Finnes det alternativer til Tune2Air (nå CarElite: https://www.bilkomponenter.no/products/carelite-300b-bmw-streaming), som gjør samme jobben? Ønsker en lett løsning der jeg får musikken opp på skjermen.

Når jeg først poster her lurer jeg på om det er en enkel mulighet for å oppgradere fra CCC til neste generasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo kjøpt Bluetooth adaptere overalt som en putter rett i AUX kontakten som også fungerer som handsfree, men får ikke sanger på skjermen slik som carelite bla. 
 Fra CCC til CIC er det litt ting som må på plass, koding, kabling osv. 
ligger mye! tråder/tips om dette her inne fra før. 

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Reef89 said:

Får jo kjøpt Bluetooth adaptere overalt som en putter rett i AUX kontakten som også fungerer som handsfree, men får ikke sanger på skjermen slik som carelite bla. 
 Fra CCC til CIC er det litt ting som må på plass, koding, kabling osv. 
ligger mye! tråder/tips om dette her inne fra før. 

Takk for svar. Vi får se etterhvert om jeg gidder legge så mye penger i CIC :)

CarElite ser ut til å da være den eneste som gir sanger på skjermen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SR4 skrev:

 

CarElite ser ut til å da være den eneste som gir sanger på skjermen?

Ble litt usikker når den gjelder CCC, trodde du mente CIC leste litt fort, men det er jo bare å spørre butikken/selgeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...