egeland92 Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Heihei! Hadde bilen (F10) inne hos Bavaria for og bytte eksteriørlisten i høyglans som går i bue over den ene fremdøren. Listen skulle byttes på grunn av rust - garantisak. Resultatet av arbeidet deres kan en se på bildene under: Lakken er skrapt opp helt ned til metallet fremme på døren. Listen i bunn er blitt bøyd, eller et klips er ødelagt. Lakken er også skrapt opp helt ned til metallet bakerst på døren. Masse småriper på hele listen som også følger nedover på lakken på selve døren. Og pakningen som går inn mot vinduet på utsiden ser helt fucked up ut! Er ganske sjokkert over at slikt skjer på et merkeverksted. Noen andre som har opplevd lignende på merkeverksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Hvis det du sier stemmer, så er jeg forferdet! 1. At du ikke tatt det opp med dem. 2. At de har gjort et slikt arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Skrekk og gru. Hvor var dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Hårreisende! Hva sier dem selv etter dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Å fy faen. Det der bør de bare ordne opp i. Utrolig dumt gjort av dem å levere fra seg biler på den måten. Ryktet er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egeland92 Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Bavaria Haugesund. Har informert dem om dette nå, så de har bestillt inn ny list. Småripene på lakken ville de prøve og polere bort eller noe. Mens de to dype ripene ville de bare legge ny lakk i. Kan ikke tenke meg at det blir 100% bra resultat men ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Krev lakkering av dør. Dette så jo faen ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Grøss og gru! Tror jeg ville bedt dem innføre promilletest på de ansatte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Kommer aldri til å levere bilen på Bavaria Haugesund nei.. Takker meg til Førde Auto i Sveio, topp service og super flinke på Bmw Håper det fikser seg for din del! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk egeland92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 At du i det heletatt tok med deg bilen igjen sier jeg bare!! Hadde sagt det der er UAKTUELT! Ring når dere har fikset dette Hade Garantert en lærling som har hatt den jobben! Faen meg umulig å få gjort noe som helst rundtomkring snart, folk er ubrukelig!! Merkeverksteder er faen meg di værste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Bavaria Haugesund. Har informert dem om dette nå, så de har bestillt inn ny list. Småripene på lakken ville de prøve og polere bort eller noe. Mens de to djupe ripene ville de bare legge ny lakk i. Kan ikke tenke meg at det blir 100% bra resultat men ... "Det holder FAEN ikke!!!" Si hehe seriøst! Hadde ALDRI godtatt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 At du i det heletatt tok med deg bilen igjen sier jeg bare!! Hadde sagt det der er UAKTUELT! Ring når dere har fikset dette Hade Garantert en lærling som har hatt den jobben! Faen meg umulig å få gjort noe som helst rundtomkring snart, folk er ubrukelig!! Merkeverksteder er faen meg di værste De verste er de ikke. Disse Snap-drive, Mekonomen, BilXtra verkstedene er det enda verre på. Jeg foretrekker å bruke verksteder\mekanikere jeg kjenner til personlig, og som jeg vet har erfaring\kunnskap nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Nok en grunn til å aldri levere inn bilen på ett merkeverksted. Begynner å bli endel tråder om dette og ut i media. Ja så dette var garanti sak, men litt generelt da. Holdt meg langt unna merkeverksted og fortsetter slik. Her i Bergen som Jæger sentrum og Sandven service er 100% utestengt fra meg. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå