RS-Heggem Skrevet Mars 22, 2014 Share Skrevet Mars 22, 2014 Flere bilder av tak forventes! Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Kommer flere bilder av alt, rakk bare noen mobilbilder i går kveld Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Litt flere bilder, da er det altså Hartge Senkefjærer 30mm, Hartge 21" hjul, Alcantara taktrekk og foliert interiørlister i sort blankt. norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Vurderer ett slikt ratt fra ebay. Noen som vet om det vil passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Ble utrolig mye bedre etter senk, men bakfelgene skriker etter noen spacere. Og alcantara taktrekket ser nydelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Rått! Bakhjula ser litt sjenert ut, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2014 Har spacet 10mm, spørs om ikke jeg trenger 10 til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Vurderer ett slikt ratt fra ebay. Noen som vet om det vil passe? $(KGrHqEOKnIFJsdd!WwgBSc-J),Kh!~~60_12.JPG Jeg vet i alle fall at M5 LCI-rattet er blitt ettermontert på pre-LCI M5, så jeg antar at det samme vil være mulig på vanlig 5-serie. Ligger vel noen tråder om dette på bimmerpost hvis du kikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Rett og slett nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2014 Share Skrevet Mars 23, 2014 Ja, dette var virkelig lekkert. Og prisen var jo slettes ikke ille, tatt i betraktning all folien i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Prisen er inkl folie og jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Du vil ikke tilfeldigvis sende meg navn (evt. til kontaktperson) og telefonnummer til det aktuelle firmaet som jeg kunne kontakte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Du vil ikke tilfeldigvis sende meg navn (evt. til kontaktperson) og telefonnummer til det aktuelle firmaet som jeg kunne kontakte? Meg også det alcantara taket var rå stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Scandinano i Drammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Noen bilder av bilen Bilen er forøvrig tilsalgs.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå