Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Har som sagt vært på utkikk etter en billigbmw... men de er virkelig råtne... Endte opp med en ny merce...igjen... E200cdi ble solgt...den var rett og slett for dau!

 

men selgern...joa...hun var en artig liten rasist.... haha fyfaen aldri møtt en mer idiot før... "nei du kan ikke prøvekjøre på motorveien for jeg vil ikke betale bompengene" og "jasså skal du ringe til noen for å sjekke? er det fettern din eller? skal du ringe faren din også eller?"

 

eneste grunnen jeg gadd å bruke tid på henne var fordi bilen var 30k billigere enn markedsverdien...

 

haha! du kan ikke gjøre noe annet en å le av sånne folk heller da xD

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne mennesker må man nesten bare unnskylde, de er enkelt og greit idioter. Kall de gjerne amatører, du skulle sagt til ho at det å selge bruktbil er noe hun aldri burde gjøre igjen. Eller du kunne sagt at det er greit ho selger bilen billig, men det går an å vise litt folkeskikk og oppføre seg som folk. Beklager altså, men jeg hadde blitt så inni ........ forbanna om jeg var deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi kjøpt bil MED deg hadde vi vært på din side og hjulpet deg med å kjøpe bil til deg....?

 

Men ser hva du mener :P og nei maglighten virker ikke... og det var den minste snilleste broren som var og møtte selger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...