Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC


wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Synes faktisk denne fargen er DRITTØFF ! Hvis jeg skulle få bilen min foliert, ville det helt klart bli en kromfarge, som denne, eller tilsvarende blå, evt grønn.. Var faktisk en kar her oppe som delvis folierte e23'en sin krom blå! Han fjerna det etter bare noen dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk denne fargen er DRITTØFF ! Hvis jeg skulle få bilen min foliert, ville det helt klart bli en kromfarge, som denne, eller tilsvarende blå, evt grønn.. Var faktisk en kar her oppe som delvis folierte e23'en sin krom blå! Han fjerna det etter bare noen dager..

 

 

Takktakk :) Er sjeldent med krom-folie på biler rundt omkring...spesielt på helt normale biler...  Hadde lyst på blå egentlig..Men han som folierer hadde den røde liggende så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai, tenk på hva du ofrer nå da! Å kjøre fort i svart mb stv er jo ca idiotsikkert, nå derimot.. Skal GODT gjøres at folk ikke gjenkjenner deg :lol:

 

 

Har faktisk ikke kjørt fort på evigheter... har litt mer å tape nå enn før... men ja...folk kommer til gjenkjenne meg mye fortere nå enn før... det er kanskje en ulempe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke snakk om like barn eller noe...De norske som har sendt mail / sms på bilen har vært rett og slett tullete... kommer og ser... sparker på kanaler...drar av deler fra kanalen..påstår de ikke vet noe om kanalrust...så viser jeg dem sms også sier dem "åja ja sant..jeg så det ikke"... BITCH er det mitt problem!?!? De byr en sum på sms/tlf..så kommer de og skal by 5000kr under!?

 

Kurderne som ringte ga meg en pris på tlf, jeg sa "ok kom og se"...de kom, de påpekte at abs sensor ikke virket, jeg var enig i at jeg ikke hadde informert dem om dette. De  pruta 500kr og tok den med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i...før har mine opplevelser vært blandet...men nå...etter å ha solgt audien og sjuern..så er jeg dessverre ensrettet...får håpe det ordner seg...dere her på forumet er jo snille :P

 

Og nei...de felgene du linka til...fysj...haha :P De ser så triste ut... Og den optimistiske 730eiern...vel... han bor i hammerfest...så regner med han får rundt 80 for den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i...før har mine opplevelser vært blandet...men nå...etter å ha solgt audien og sjuern..så er jeg dessverre ensrettet...får håpe det ordner seg...dere her på forumet er jo snille :P

 

Og nei...de felgene du linka til...fysj...haha :P De ser så triste ut... Og den optimistiske 730eiern...vel... han bor i hammerfest...så regner med han får rundt 80 for den...

Høh, allerede? Hadde du ikke hatt den bare noen dager?:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...