Gå til innhold

Wicky sin Mercegarasje! S211/w211/C126 500SEC

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

Alle e39 jeg har vert borti med m52 har "majones" under oljelokket. Det kommer bl.A av kondens, og betyr ikke at toppakning er gåen.

Og du reiste der ifra når du såg på en bil til 24k og såg at toppdekselpakning var gåen??? Denne koster 150 kr. Og er veeeldig enkel og skifte. Også standarfeil på e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa, sånn går det når man ser på billigbiler. Hvorfor legger du ikke litt mer penger i ett BMW kjøp, de Mercene du kjøper hele tiden er jo mye dyrere. Hans Fredrik her på forumet kjøpte 523I til 8000 kr og den går som en drøm, jeg kjøpte E34 til 18 000 kr som har har gått prikkfritt i 3 år nå...

Skal du ha BMW bare for å ha BMW eller er det noe du virkelig har lyst på, isåfall bør du legge litt penger i det så du kommer "over" de ungdoms ræla bilene du har sett på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njeeh....trenger igrunn en bruksbil som det ikke er så stress med..som kan brukes til litt forskjellig...da kan en billig E39 funke...E38 blir akkurat litt for stor for å brukes til sånt.. E34 igjen blir for gammelt. Gidder heller ikke bruke mer enn 30k..så vi får se hva jeg ende ropp med..

btw...sykt at det har gått 3år siden du kjøpte E34en...virka som ifjor sommer jo! Sykt hvor fort tiden flyr as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...