FredrikWake Skrevet April 8, 2014 Skrevet April 8, 2014 (endret) Da ble det ny bil ettersom E36 ble pÄkjÞrt. Valget havnet denne gang pÄ en 2007 E90 325d. Har kjÞrt 3000km siden jeg hentet den i TrÞndelag, og er superfornÞyd  Litt teknisk info: 3,0L 6syl 6 trinns Manuellgir Ombygd til M-sport utvendig. Facelift ombygging foran Adaptive bi-xenon Cruisekontroll med bremsefunksjon Sportsstoler Sort taktrekk Hifi Professional Nedfellbare bakseter Tonede baklykter MultifunksjonsrattAUX94000km (April '14)   Planer videre: Lakkere kromlister rundt vinduer i sort blank Spacere TRF Stage 2 Ca 30/20mm senkefjÊrer Mulig lett soting av ruter Lakkere vinterhjul Nye sommerhjul.  Noen bilder:       Endret April 18, 2015 av FredrikWake APedersen og StigJ reagerte pÄ dette 2
FredrikWake Skrevet April 10, 2014 Forfatter Skrevet April 10, 2014 Spacere er nÄ montert  25mm skrudde org-spacere bak 18mm "vanlige" org-spacere foran. Bilder kommer
Kolstad Jr. Skrevet April 10, 2014 Skrevet April 10, 2014 Meget pen E90 Spesiell farge, fÄ her oppi nord med denne fargen!
Fredrik 90 Skrevet April 10, 2014 Skrevet April 10, 2014 Meget flott bil i en veldig pen farge, ikke sÄ vanlig farge pÄ E90 forÞvrig 325d er en utrolig artig bil med lavt forbruk og nok av krefter til Ä ha det artig med, med litt oppgradering sÄ har du lett 250 hester og 500 nm og da blir det enda mer gÞy. Vil anbefale deg Ä sette pÄ kromstusser pÄ enderÞra, det gjÞr mye Du har forÞvrig Radio Professional, HiFi Professional (eller HiFi laudspeaker system som BMW kaller det) har diskanter i A-stolpen og det mener jeg Ä huske at denne ikke hadde
FredrikWake Skrevet April 10, 2014 Forfatter Skrevet April 10, 2014 Meget pen E90 Spesiell farge, fĂ„ her oppi nord med denne fargen!  Takker sĂ„ mye Ja, stemmer det!  Denne var flott  nydelig farge.  Takk!  Meget flott bil i en veldig pen farge, ikke sĂ„ vanlig farge pĂ„ E90 forĂžvrig 325d er en utrolig artig bil med lavt forbruk og nok av krefter til Ă„ ha det artig med, med litt oppgradering sĂ„ har du lett 250 hester og 500 nm og da blir det enda mer gĂžy. Vil anbefale deg Ă„ sette pĂ„ kromstusser pĂ„ enderĂžra, det gjĂžr mye Du har forĂžvrig Radio Professional, HiFi Professional (eller HiFi laudspeaker system som BMW kaller det) har diskanter i A-stolpen og det mener jeg Ă„ huske at denne ikke hadde  Takk skal du ha Ikke sett mange E9X med denne fargen nei. Har fĂ„tt litt oppgradering av tidligere eier Ligger pĂ„ 0,47 pĂ„ rolig langkjĂžring og trolig rundt 0,6-0,7 pĂ„ bykjĂžring, noe som er meget imponerende. Meget sterk motor dette, og overraskende respons pĂ„ lave turtall!  Det kan stemme at det er radio professional, har ikke satt meg inn i forskjellen enda. La bare merke til at det stod BMW Professional pĂ„ stereoen Â
FredrikWake Skrevet April 10, 2014 Forfatter Skrevet April 10, 2014 Spacere kommet pĂ„ 18mm foran og 25mm bak.   Â
APedersen Skrevet Mai 10, 2014 Skrevet Mai 10, 2014 Pen bil ja! Ser fort mye bedre ut med spacere, rette planene videre ogsÄ
FredrikWake Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Skrevet Mai 13, 2014 Veldig fin bil du har der  Takk det samme
FredrikWake Skrevet April 18, 2015 Forfatter Skrevet April 18, 2015 Lite oppdateringer her. Har blant annet montert Stage2 fra TRF, og kan si at det var verdt hver ei krone (ca 13500kr pluss montering av meg selv).  http://i192.photobucket.com/albums/z83/FREDRIKWS/th_720_E90.mp4   Vinterstuk:    Sommerstuk og fĂ„tt lakkert listene rundt vinduer i halvblank sort: Â
FredrikWake Skrevet April 20, 2015 Forfatter Skrevet April 20, 2015 Fin bil! Og utrolig pen farge  Takker sÄ mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ