Fahad Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Den GS hadde fått tak i meg var M5 grillen i svart men med cromekant rundt. Veiledende pris hos de var ca kr 2700,- Jeg fikk denne for ca kr 2300,- Antar det er samme pris på disse to. Du kan ta å foliere den blank sort. Er egentlig ikke noe vits å bruke 4 lapper på grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Du kan ta å foliere den blank sort. Er egentlig ikke noe vits å bruke 4 lapper på grill Jeg tenker at helt svart eller svart med crome er samme pris og at GS bildeler skaffer meg den helt svarte. Foliering blir det neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Jeg tenker at helt svart eller svart med crome er samme pris og at GS bildeler skaffer meg den helt svarte. Foliering blir det neppe. Som sagt av HPVL, du skal ha 51712352807 og 51712352808 og hvis ikke GS bildeler finner de, så må de skjerpe seg. Men det stemmer nok at disse er dyrere enn den vanlige LCI M5 grillen med kromkant. Her er link til de på leebmann i Tyskland. Der koster en 126 Euro. http://www.leebmann24.de/bmw-m-performance-frontziergitter-schwarz-5er-m-f10.html HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Her er hva GS-bildeler for opp med dette varenummeret:Dette skal være den vanlige grillen i svart, og lik grillen jeg alt har montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Her er hva GS-bildeler for opp med dette varenummeret: Dette skal være den vanlige grillen i svart, og lik grillen jeg alt har montert. mfffd.png Det står til og med: 5' F10 Limusin M5 EXE L N: 51_7974 M Performance tillbehör Det du har fått er definitivt ikke til en F10 M5. Du har vanlige F10 M-performance nyrer. De til M5 koster dobbelt så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Jeg tror du må lese sitatet ditt en gang til.. Det står til og med: 5' F10 Limusin M5 EXE L N: 51_7974 M Performance tillbehör Det du har fått er definitivt ikke til en F10 M5. Du har vanlige F10 M-performance nyrer. De til M5 koster dobbelt så mye. Delenumrene er forenelig med en 2014 M5 LCI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 (endret) Datt litt ut her...Mener dere at dette delenummeret og tegningen til GS er M5 grillene (men at tegningen viser feil?PS. Det er ikke meningen å spamme denne flotte posten Oppdatering:Har sendt ny e-post til GS med link til Leemann og diverse bilder.Håper de kommer opp med noe fornuftig Oppdaterer når jeg har fått tilbakemelding fra GS. Endret April 14, 2015 av Jan Huus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Jeg tror du må lese sitatet ditt en gang til.. Delenumrene er forenelig med en 2014 M5 LCI. Åja! Jeg formulerte meg veldig dårlig her.. Mente egentlig at disse delenumrene er til en M5, så (Dette skal være den vanlige grillen i svart, og lik grillen jeg alt har montert.) det de sier er feil. Du har ikke fått de på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Jeg fikk ikke med meg bildet på forrige side, men da er vi naturligvis langt på vei enige, HPVL! HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 (endret) Jeg tenker at helt svart eller svart med crome er samme pris og at GS bildeler skaffer meg den helt svarte. Godt mulig at du tenker det, men det er ganske så feil, da sort grill er M Performance og omtrent dobbelt så dyr. De delenumrene som HPVL og E.H.D lister opp er korrekte. Det står følgende på min kvittering fra BMW Albert Bauer Schleswig GmbH: * 51712352807 - Frontziergitter schwarz links M Performance - € 121,09 * 51712352808 - Frontziergitter schwarz rechts M Performance - € 121,09 Endret April 14, 2015 av Walkabout HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 15, 2015 Share Skrevet April 15, 2015 Fikk tilbud fra Jæger sentrum i dag på grillene. Samme pris som GS bildeler....Ba de om å sjekke opp nærmere og etter en stund på telefon har de funnet rette griller i Sverige (mener de).Og ja, de koster en del mer.Kr. 4000,- inkludert ekstra emblem og montering.Om noen vil ha svart grill (helt strøken) til F10/F11, så skrik ut.... Burde være leveringsklar i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Christian Huus Skrevet April 17, 2015 Share Skrevet April 17, 2015 (endret) Ny grill montert, og alt i orden Bilder i tråden min etterhvert i helgen! http://bimmers.no/topic/790780-f11-520-2014-mod/Edit: Oppdatert med noen enkle mobilbilder Takk for all hjelp med grill! Endret April 17, 2015 av Jan Huus Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Fin bil og veldig høy kvalitet på bildene i førsteposten! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2015 Har nå fått bestilt gull-spray fra Foliatec, så vinterfelgene kommer til å bli dippet om ikke så lenge. Foliatec skal være bedre enn Plastidip, da det blant annet tåler avfetting. Veldig spent på resultatet, tror det kommer til å bli veldig stilig Fahad og Jan Christian Huus reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Har nå fått bestilt gull-spray fra Foliatec, så vinterfelgene kommer til å bli dippet om ikke så lenge. Foliatec skal være bedre enn Plastidip, da det blant annet tåler avfetting. Veldig spent på resultatet, tror det kommer til å bli veldig stilig Ikke glem at den er langt vanskeligere å få av enn plasti dip også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå