Gå til innhold

Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Share

Anbefalte innlegg

Stemmer at det er YX Løkkeveien ja, bort rett borti hugget så det det er praktisk. Samt at det alltid er grei temperatur der selv om det er kaldt ute, som Tollefsen også påpeker :) Stod i t-skjorta og vasket i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke kommentert her før, men er trofast leser ;) Trenger vel ikke si så mye mer enn at bilen din er perfekt.

Tror faktisk også at jeg har spottet bilen din både i Grimstad og i Stavanger.

Flytter fra Lillesand til Stavanger selv om noen uker og lurer derfor på hvor jeg finner det beste selvvaskeanlegget? Greit om det er YX Løkkeveien, det er 1 min bort fra hvor jeg bor nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke kommentert her før, men er trofast leser ;) Trenger vel ikke si så mye mer enn at bilen din er perfekt.

Flytter fra Lillesand til Stavanger selv om noen uker og lurer derfor på hvor jeg finner det beste selvvaskeanlegget? Greit om det er YX Løkkeveien, det er 1 min bort fra hvor jeg bor nå.

Det er YX Løkkeveien jeg synes er best av de i området. Det er inne, og eieren lar deg bruke tid så sant det ikke er kø. (samme som eier Tanken-stasjonen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige ord!

Ja, nå har ikke jeg prøvd så mange andre anlegg, men er godt fornøyd med YX Løkkeveien, av samme grunn som papertiger nevner. Synes man får grei tid for pengene man putter på også. Om jeg er  effektiv så får jeg skummet hele bilen for ti kroner og spylt av for 20 kroner. Veldig pluss at det er inne, så man slipper å stå ute i det sure været om høst og vinter. Når man kommer fra solskinnskysten på Sørlandet, så tar det litt tid å bli vant med været her borte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ofte hatt med egne produkter der, har snakka med eieren flere ganger mens jeg vasket også. Lureste du kan gjøre er vel å kjøpe deg en gritguard-bøtte med gamma-seal lokk så får du med deg varmt såpevann i bilen hjemmefra uten å søle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på prisen på kun dekk, betalte 20.000,- for felger og dekk ferdig pålagt for to år siden. Satt på nye bakdekk på sommerfelgene nå som jeg byttet til vinteroppsettet, da betalte jeg 4400,- for bakdekkene ferdig pålagt. Men jeg får meget gode priser, et "godt tilbud" hos andre på bakdekkene var rundt 6000 kroner, tror du må ha spesielle kontakter for å få det noe rimeligere enn det. Tar du utgangspunkt i prisene på dekkonline.com (kun dekk) så blir det 10.812 kroner. Jeg synes dermed ikke 10.500,- ferdig pålagt er en dårlig pris :)

Edit: Du har ikke vurdert Continental SportContact 6 da? Ser på dekkonline.com at det ikke er mye over i pris. Skal være meget gode dekk.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Walkabout changed the title to Walkabout sin F11 520d [salgsbilder s. 138]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...