Walkabout Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 Spørs om det ikke blir Performance-leppe (replica) på bilen i løpet av neste år. Tenkte å lakkere opp fronten da, så kan vel passe å få lakkert og montert leppe samtidig. Så i alle fall pent ut på denne bilen her som annonseres på finn.no Mr Mykland, F.Krokrud, flobben og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Så veldig bra ut. Go for it 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Veldig pent! Kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2016 Share Skrevet April 2, 2016 Det var veldig lekkert ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaDunk Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Har du link til annonsen for den hvite F10`en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 (endret) 13 minutter siden, OlaDunk skrev: Har du link til annonsen for den hvite F10`en? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73497434&ref=conversation&fks=73497434 Står at den er solgt nå. Endret April 6, 2016 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 6 timer siden, Walkabout skrev: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73497434&ref=conversation&fks=73497434 Står at den er solgt nå. PenguiN som solgte den ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 21, 2016 Forfatter Share Skrevet April 21, 2016 Har dukket opp litt knirking hos meg også nå, har hørt at det har skjedd flere så kanskje noen har noen tips til hva som kan hjelpe? For meg så knirker det litt i høyre sidepute på førerstolen (komfortseter), altså når jeg flytter meg i setet, samt at det knirker konstant fra holderen til sikkerhetsbeltet (der man fester den). Any takers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spacegrey525d Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Herlig bil du har! Har sett den ved ett par anledninger i stavanger. Må si den eksosen du har gjør F11 til en helt annen bil, på en god måte!! Ser du har valgt ACS senkefjærer. Vet du om Eibach passer overens med EDC? Evt, hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 Takk for trivelige ord Jeg fikk tilbud om Eibach også da jeg kjøpte fjærer fra Baan Velgen i Nederland, men valget falt på AC Schnitzer rett og slett fordi selger anbefalte meg denne pluss at den heller ikke senket så mye som Eibach mener jeg å huske. Så jeg tror Eibach også skal passe med EDC, siden jeg sendte chassisnummer til selger som da kunne tilby meg litt forskjellige alternativer fra forskjellige produsenter, deriblant Eibach. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spacegrey525d Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Har du byttet noen stag bak eller er det kun elektronisk senk? Hva med lys, måtte de justers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 2 minutter siden, Spacegrey525d skrev: Har du byttet noen stag bak eller er det kun elektronisk senk? Hva med lys, måtte de justers? Bak er den kun senket på diagnose. Har ikke gjort noe med lysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spacegrey525d Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Allright Takker! Har du godkjent senk og felger? Har samme type felger som du har, men valgte aggresivt ET bak. Fikk ikke de gjennom på EU kontroll hos Bavaria.. Håper felgene smetter rett innafor med litt senk bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 42 minutter siden, Spacegrey525d skrev: Allright Takker! Har du godkjent senk og felger? Har samme type felger som du har, men valgte aggresivt ET bak. Fikk ikke de gjennom på EU kontroll hos Bavaria.. Håper felgene smetter rett innafor med litt senk bak... Hvilket innpress har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spacegrey525d Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Nå står det helt stilt, men kan det være ET30? 10,5x21 ET30. Fikk to valg da jeg kjøpte på ET bak, men er jaggu ikke sikker nå. Har ET30 foran, det vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå