Hefner Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 pen bil med herlig motor! sette på to rette endestusser på denne må vel vere prikken over i-en? Ja har vurdert det men ikke prioritert enda. Er det noen fine og få tak i da? har ikke kikket rundt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 http://www.ebay.com/itm/Dual-Exhaust-Pipe-Tip-2-5-Inlet-3-5-Outlet-Straight-Cut-Stainless-Steel-/141302866886?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item20e64ea3c6&vxp=mtrdisse foreksempel? eventuelt litt dyrere:http://www.ebay.de/itm/5er-BMW-Touring-E39-Bj-3-97-Heckantrieb-WOW-SUPERSPORT-Sport-Endtopf-Auspuff-/151379723220?pt=DE_Autoteile&fits=Platform%3AE39%7CType%3A530d&hash=item233eef43d4 Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 IKke noe som skjer med bilen om dagen kun kjøre og pleie den dagens RS-Heggem, Ron Jeremy, Margeir og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 21, 2014 Share Skrevet September 21, 2014 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Fin bil! Takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Godt at eldstemann gror til så jeg kan få litt hjelp til vedlikehold av bilen etterhvert Freakshow og Bimmer fan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Utrolig fin! Godt å se du steller godt med den. Hvilken LSP (voks/forsegling) brukte du på lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Utrolig fin! Godt å se du steller godt med den. Hvilken LSP (voks/forsegling) brukte du på lakken? Hei og takk for det. Korigering og polering ble gjort med Menzerna produkter og DA maskin Natty's blue wax og GTechniq C2v3 lakkforsegler ble brukt. selfølgelig ikke nødvendig med wax og lakkforsegler, men forsegler holder lengre nå som vinteren snart kommer så la på den til slutt. Ja ble fornøyd med resultatet. Dette var min første skikkelig jobb og har tatt noen andre etter det så neste gang så blir resultatet enda bedre regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Hei og takk for det. Korigering og polering ble gjort med Menzerna produkter og DA maskin Natty's blue wax og GTechniq C2v3 lakkforsegler ble brukt. selfølgelig ikke nødvendig med wax og lakkforsegler, men forsegler holder lengre nå som vinteren snart kommer så la på den til slutt. Ja ble fornøyd med resultatet. Dette var min første skikkelig jobb og har tatt noen andre etter det så neste gang så blir resultatet enda bedre regner jeg med Høres fornuftig ut med DA-maskin ja, slipper mange skumle overraskelser i solen Har brukt Nattys selv noen ganger, fin å jobbe med, men har aldri fått testet holdbarheten. Du får oppdatere her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2014 Ja hva har jeg gjort i det siste da..... ? egentlig ikke så mye men, har renset og pleiet skinninteriøret mitt med swissvax produkter og ble hur fornøyd som helst. Så har jeg fått byttet ut den orginale basskassa og med en annen en og et litt sprekere element og lett skrudde jeg bassen feil vei? hehe. men skal ha deksel over alikavell så vill ikke synes. Lyden? ble helt sjef syns jeg. kjører en Pioneer GM-D8601 på denne bassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Sportssetene i E39 er de beste sportsseter BMW noensinne har laget etter min mening. Og skinnet er også av en utmerket kvalitet. Ah, liker E39 kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Ja hva har jeg gjort i det siste da..... ? egentlig ikke så mye men, har renset og pleiet skinninteriøret mitt med swissvax produkter og ble hur fornøyd som helst. 2014-10-13 17.00.42.jpg Så har jeg fått byttet ut den orginale basskassa og med en annen en og et litt sprekere element og lett skrudde jeg bassen feil vei? hehe. men skal ha deksel over alikavell så vill ikke synes. 2014-10-14 10.21.01.jpg 2014-10-14 14.56.19.jpg Lyden? ble helt sjef syns jeg. kjører en Pioneer GM-D8601 på denne bassen. Det så veldig bra ut! lyden ble bra ja? det er ikke sånn at elementet tar i luka som ligger over? Sportssetene i E39 er de beste sportsseter BMW noensinne har laget etter min mening. Og skinnet er også av en utmerket kvalitet. Ah, liker E39 kjenner jeg. må si meg enig der kjørte 10 000 i sommer med min og ryggen var fin som faen så kjørte jeg med e46n fra sandefjord til kirkenes og hadde vondt i ryggen etter den turen! så setene fra e39 skulle vært laga i alle bmw sine biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Har ikke fått rotet meg til og ordne dekselet over enda Freakshow. Men må kutte av de "leppene" veit jeg, men tror subben går klar da. Ikke helt sikker på om jeg skal ha høyttaler deksel enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Fikk da lagt på kutteskivene i dag. Så slipper en og tenke mere på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Nydlig touring du har! Vi har samme bil og maskin (2003 mod, import i 2006), med manuell gir, herlig bil. Blir nok chip på nyåret, samt få den litt nærmere bakken (føles litt som å kjøre båt nå). Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå