Chris11slett Skrevet Januar 12, 2016 Skrevet Januar 12, 2016 Credz! +1.. nydelig coupe! som er kommet i rett hender, sånt like vi williamwiers reagerte på dette 1
Chris11slett Skrevet Januar 12, 2016 Skrevet Januar 12, 2016 Nope, en av fetteren min sine dette er en org 325 med kvass kam, rakrør, osv tråd på den her inne? vis ikke, be han fixe
williamwiers Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Skrevet Januar 12, 2016 Pen bil og farge dette her. minner meg veldig om hvordan min var en gang i tiden ikke så mange med BBS RF på E36 her i landet hellerTakktakk har følgt litt med på din tideligere Ja, ikke mangen som har det Chris11slett reagerte på dette 1
williamwiers Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Skrevet Januar 12, 2016 tråd på den her inne? vis ikke, be han fixe Er ikke det, og kommer nok ikke heller blir sikkert solgt til våren då han har flere prosjekt å holde på med, dog bare e30 det går i hos han utenom bruksbilen.
williamwiers Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Skrevet Januar 26, 2016 (endret) noen som har noen ide på hva bilen "mangler"? begynner å ta form no, men føler den mangler litt.. jobber med saken med å få den mer strøken og clean. vurderer litt å hive på en vinge, men vil ikke ha ltw vinge då "alle" har den og er ikke noe kjempe fan av den også ett lite stemningsbilde Endret Februar 5, 2016 av williamwiers
Frode D Skrevet Januar 26, 2016 Skrevet Januar 26, 2016 AC Schnitzer vingen er kul, tror ikke det er så mange som har den. Her på min gamle E36. sveigis og Robin94 reagerte på dette 2
Gabz Skrevet Januar 26, 2016 Skrevet Januar 26, 2016 Skal du først ha vinge er LTW veien å gå, spør du meg. Ser jo jævlig bra ut. Drit i om alle andre har det, din bil og du som må velge det du liker best
Daniel. Skrevet Januar 26, 2016 Skrevet Januar 26, 2016 Hadde nok valgt LTW vinge selv. Kanskje en lav vinge med sånn flap? De små vingene som de på E39 M5 blir vel kanskje litt for "diskret" igjen. Angående utseendet ellers så hadde jo sikkert en leppe kanskje hjulpet på utseendet, men med den høyden du kjører på så er jo det kanskje litt lite smart hehe.
williamwiers Skrevet Januar 27, 2016 Forfatter Skrevet Januar 27, 2016 11 timer siden, Gabz skrev: Skal du først ha vinge er LTW veien å gå, spør du meg. Ser jo jævlig bra ut. Drit i om alle andre har det, din bil og du som må velge det du liker best Tviler litt på at det blir ltw ass synst det blir for "handlevogn" eg altså.. Og synst bilen ser mye høyere ut med den sveigis reagerte på dette 1
williamwiers Skrevet Januar 27, 2016 Forfatter Skrevet Januar 27, 2016 11 timer siden, DanielStance skrev: Hadde nok valgt LTW vinge selv. Kanskje en lav vinge med sånn flap? De små vingene som de på E39 M5 blir vel kanskje litt for "diskret" igjen. Angående utseendet ellers så hadde jo sikkert en leppe kanskje hjulpet på utseendet, men med den høyden du kjører på så er jo det kanskje litt lite smart hehe. Uuc/osv med flap koster heroin så blir nok ikke det selvom det er peeent! Har diskutert litt med en kompis og tror eg har en plan, får se hvor tykk lommeboken er etter lønning
williamwiers Skrevet Januar 27, 2016 Forfatter Skrevet Januar 27, 2016 (endret) On 27. januar 2016 at 17.40, MarcusDS skrev: LTW Har noe på vei i posten snart, men er ikke ltw skal ha noe som ikke alle har og litt selvlaga så håper det blir bra Endret Februar 5, 2016 av williamwiers MarcusSteffensen reagerte på dette 1
williamwiers Skrevet Januar 27, 2016 Forfatter Skrevet Januar 27, 2016 22 minutter siden, Reef89 skrev: Du mangler sort N Synst den ser grei ut med blå eg Reef89 reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet Januar 27, 2016 Skrevet Januar 27, 2016 (endret) Splitters eller GT- lippe er aldri feil på E36. Hadde lipps på min gamle: Endret Januar 27, 2016 av Reef89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå