williamwiers Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 10 minutter siden, DanielStance skrev: Ser rimelig bra ut no ja Var beskjedent med gummi på Caddyen haha. Begynner å bli litt fornøyd ja skal du på mini-treffet i morgen? hehe, kompis som bare slang på noen hjul for å kunne kjøre den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 13 minutter siden, williamwiers skrev: Begynner å bli litt fornøyd ja skal du på mini-treffet i morgen? hehe, kompis som bare slang på noen hjul for å kunne kjøre den Det på Fanafjellet? Hadde ikke planer om det nei, ka då? Åja haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 5 minutter siden, DanielStance skrev: Det på Fanafjellet? Hadde ikke planer om det nei, ka då? Åja haha Bare lurte eg og noen kompiser tar en tur! med e36'n, e60 og mulig e21 og scirocco. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Nydelig! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Ble bra lav E36'en nå! Tror jeg møtte deg i Skjoldskiftet igår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 53 minutter siden, Frode D skrev: Ble bra lav E36'en nå! Tror jeg møtte deg i Skjoldskiftet igår? Lav er an ja😅 Ikke mye klaring under bilen.. Godt mulig, men var isåfall en kompis som kjørte den eg var på jobb mens han kjørte den til og fra sandven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 Første skikkelige kjøreturen med e36'n idag deilig! Bendik Kjellevold, Thundercoil, thomaleo og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Nice! Har du ikke fått ferdig senterkoppene enda? E60'en var ganske tøff også. Den Supraen der passerte jeg for noen dager siden, høyrestyrt og greier. Må være tungvindt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 7 minutter siden, DanielStance skrev: Nice! Har du ikke fått ferdig senterkoppene enda? E60'en var ganske tøff også. Den Supraen der passerte jeg for noen dager siden, høyrestyrt og greier. Må være tungvindt. Har nok ikke det fått pris på 3500 for gullbelagte e60'n er @Mariuskv her inne sin rålekker! supraen er kompis sin, org twin turbo 2jz. Men liker ikke stylingen ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Nå, williamwiers skrev: Har nok ikke det fått pris på 3500 for gullbelagte e60'n er @Mariuskv her inne sin rålekker! supraen er kompis sin, org twin turbo 2jz. Men liker ikke stylingen ass Er litt penger det Ja jeg antok at det var hans bil hehe. Supra e digg det, ser man bort ifra alt av BMW så e det en av mine favoritt biler Stylingen er vel en smakssak, men jeg liker den. Top Secret kit williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Meget bra fitment med de felgene Tommel opp! williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Deilig E36😁👍 williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Du får det nok ikke billigere enn 3500kr for gullbelagte muttre. Bare å bite i det sure eplet og bestille F.Krokrud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet April 7, 2016 Forfatter Share Skrevet April 7, 2016 27 minutter siden, Frode D skrev: Du får det nok ikke billigere enn 3500kr for gullbelagte muttre. Bare å bite i det sure eplet og bestille Jepp Dan Taylor eg fikk den prisen fra(wheel unique) og ingen har komt under den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clarity Skrevet April 7, 2016 Share Skrevet April 7, 2016 Har du noen planer rundt sommerfelger på E90en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå