Otis Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Ctrl C eller CTRL V virker helt fint. Men det er som Saltkjelen sier, ikke noe luft der nei. Og den hendelen nede på venstre siden av rattet er til active CC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Den til venstre nede på rattet, så har du en vippebryter midt på. Med 4 forskjellige nivåer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Hendelen er for aktiv cruisecontrol. Vippebryteren justerer avstanden til bilen foran, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Takker for oppklaring, det kommer sikkert flere dumme spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Om det bare er vanlige dempere på denne så er jo det greit. Enkelt å vedlikeholde. Den har noe som heter aktiv styring. Stemmer sikkert som dere sier, bare syns jeg har merka forskjell på demperene. Men sikkert Placebo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Aktiv styring er sikkert fint. Ellers var det nok placebo ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Har vært under bilen å sjekka nå, ser ut som vanlig M-sport dempere og fjærer ja. Så feil kan man ta. Det kommer en sånn blåselyd ut på venstre side over dumper, men da er det rettogslett en demper som er sliten. Trodde det var noe utlufting av overtrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 28, 2014 Share Skrevet Mai 28, 2014 Knallbevis på placebo effekten! Tenk hvor mange som blir "lurt" av mer lyd etter montering av KN filter og eksos. Trenger ikke være selve demperen, kan som i mitt tilfelle være en dempepute. Da ble det en slags "tsj" lyd over spesielt fartshumper. awt og kortsluttning reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Det med KN og eksos, har jo å gjøre med at ingen legger ut noe ordentlig bevis. Og ess leverer med dyno papirer. Om disse stemmer eller ikke vet jeg ikke, men eneste som er sikkert er vel at bmw har brukt ganske mange millioner på å perfeksjonere disse bilene fra før av. Du har ikke en link til demperputene du kjøpte? Eller noen tips om hvordan jeg sjekker det? Ser M-Sport dempere koster rundt 2700kr/stk på gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Er nok mest placebo effekten, pga mer lyd. Det vet jeg ikke, siden BMW fikset det på reklamasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Er nok mest placebo effekten, pga mer lyd. Det vet jeg ikke, siden BMW fikset det på reklamasjon. med andre ord, kjører du Tesla så føles det ut som at man kjører 1.1 liter 40hk i en 2 tonn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Tesla har vel freqvensomformer på elmotorene, så du får fult moment hele veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 31, 2014 Share Skrevet Mai 31, 2014 Test ER DET IKKE MULIG Å SLETTE SITT EGET INNLEGG ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 med andre ord, kjører du Tesla så føles det ut som at man kjører 1.1 liter 40hk i en 2 tonn bil Tja, alt er vell relativt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znork Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 hehe.. "fra myk til gokart!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå