Gå til innhold

Fredrik 90 sin F10 530d Solgt!! Takk for alt..


Anbefalte innlegg

Jeg ville fått det ordentlig. De har jo ikke gjort jobben ferdig når de tar feil gitter til fronten. Jeg synes det var bra med diffuser i bilens farge, e6x hadde jo det :)

Ja jeg fant ut etter en liten kjøretur i kveld at det dekselet i fangeren må byttes. Fikk opp denne...

post-47692-0-42493400-1413488413_thumb.j

Anti Collision og Collision Warning systemene fungerer heller ikke da de er avhengige av samme sensor. Men skal på Bavaria i morgen å bytte rute så da blir det å ta det opp, er bare det at jeg irriterer meg så mye over det. Jeg mener det er slurv å ikke klare å bestille riktige deler, særlig når jeg sto å presiserte at bilen hadde Stop & go cruise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde vel strengt tatt sjekket opp via utstyrslista om hva de trengte...  Men er bare å gi fra seg bilen igjen og cruise rundt i en volvo mens de fikser det du har betalt for :)

Ja det burde de jo også ha gjort, kanskje de har fått tilsendt feil? Blir nok heller å cruise E34 i stede om jeg må levere inn bilen igjen, håper det ordner seg greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget bra ut, ja, nå likner den litt på min, med unntak av nyanseforskjell på fargen og motor. ;) Hmm, merkelig at de ikke skjønte det med adaptiv cruise da, eller også lakkerte diffusoren.. Se på min, hehe ;) Men dette ble lekkert, ser frem til fotoshoot, Fredrik! :-D (Y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville fått det ordentlig. De har jo ikke gjort jobben ferdig når de tar feil gitter til fronten. Jeg synes det var bra med diffuser i bilens farge, e6x hadde jo det :)

 

Dette er jeg enig i.

Har selv lakkert opp denne på et par av mine tidligere biler, da helheten blir bedre - i mine øyne.

M sport gjør F1* mye mindre anonym ja, på en positiv måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-47692-0-29664600-1413554475_thumb.j

Da var ny frontrute på plass og det er herlig å slippe den sprekken midt i glaninga ;) Gitter til fremfangeren som passer til Active Cruise ble bestillt av Vegar så da ordner det seg forhåpentligvis. Noen som vet om dette kan gå an å bytte selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M pakke gjorde susen på bilen din☺ Grattis... Diffuseren på M pakka skal vel egentlig være grå. Men smak og behag når det gjelder farger. Etter litt tull med den aktive cruisen din, håper jeg det ikke blir noe tull med den litt modifiserte min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nettopp det, hvis det bare er å nappe ut det dekselet og sette det nye på plass så er mye styr spart... Satser på at det løser seg fint :)

Tipper gitteret er festet bak på fangeren. Må nok ha den av for å bytte. På original fangeren er det mulig å bytte forfra uten å ta av fanger. Men tviler på M fangeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M pakke gjorde susen på bilen din☺ Grattis... Diffuseren på M pakka skal vel egentlig være grå. Men smak og behag når det gjelder farger. Etter litt tull med den aktive cruisen din, håper jeg det ikke blir noe tull med den litt modifiserte min

Takker :)

Ja det hjalp enormt, føler nesten at jeg har fått ny bil igjen ;) Ja ang diffuseren så klarer jeg ikke å bestemme meg, men de fleste jeg har spurt synes det ser fint ut når den er i bilens farge. På E60 så er jo M-sport Diffusoren i bilens farge og det har jeg alltid synes vært fint, men på en annen side så er det jo ikke originalt slik det er på min nå da.

Ja jeg leste i din tråd og var på vei til å kommentere det med sensoren, men siden jeg ikke vet helt sikkert ennå så lot jeg være i påvente av prøve på min egen. Det jeg vet er at når sensoren på min står utsatt for vær og vind slik den gjør nå så går den ut av funksjon etter en liten stund (se bildet over). Det kommer vann, smuss og trafikkfilm på den og da klarer den ikke å fungere ser det ut som. Nå vet jeg ikke om du bruker bilen din ennå men jeg kan gi tilbakemelding så fort jeg får deksel med "blending" til sensoren :)

Jeg håper ikke jeg må av med fangeren, der er en jobb ikke jeg kan gjøre iallfall. Får stikke innom verkstedet å høre til Mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...