Gå til innhold

Nyterns værbitte krigere - En reise i flere forstander.


 Share

Anbefalte innlegg

Jaa, jeg er veldig delt egentlig. Jeg kunne nok vært tilbøyelig til å gi'n originale mtech-fjører, men da modifiserer jeg jo egentlig vekk noe av det fine med denne bilen. At den faktisk ikke er rørt av ungdommelige hender mht senk, anlegg og alskens annet fjas :P Jeg mener, bilen er jo slettes ikke strøken ellers, nettopp det at den er komfortabel er vel ca det eneste positive en kan si om den. 

 

 

Nei, nå høres jeg gammel ut! Uansett, synes felgene er kule men på usenka bil er det vel bare stygt. Spørs dog hvor happy fruen blir hvis jeg hiver disse inn i boden og :D

 

 

Jeg lover herved å ikke mase mer om senk/ikkesenk, det begynner vel å bli litt old! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv helt enig med Nyteren, det er rett og slett enten eller. Usenka biler med større/bredere felger ser rett og slett rart ut siden det blir halvgjort.

 

 

Helt original e39 er uansett en staselig bil uansett om det er en gammel bil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi, multisitat funker tydeligvis dårlig i min nye hipsterbrowser.. Da gjør vi det på gamlemåten :)

Nei, vent!


Jeg er enig med dere begge, det både funker og ikke funker i mine øyne :P Eller, det funker hvis jeg får den hakket lavere foran ihvertfall. Den steiler litt som den er nå, det legger en ekstra godt merke til med "store" hjul.

Tusen takk for at du følger med, flobben! Jeg vet at ting har vært litt.. Ensformige her i det siste.. For å være helt ærlig har jeg gått hen og vært litt facebookpoet.. Ja, jeg vet dette høres skikkelig fjernt ut og ja! Det er fjernt. Har nå lovd fruen å heller skrible ned sånt i en egen bok. En hemmelig bok med hengelås! :lol:


DSC_0274_zpsllx6hokm.jpg

Bilen er høy, hjulene er små men stemninga.. Stemninga er magisk.. Jeg vet ikke helt hva BMW har gjort for å tilføre bilene sine sjel, hvem vet? Kanskje en tilfører "døde" ting deler av sin egen sjel når en deler fine øyeblikk med dem? Nei, det er nok noe dypt og noget udefinerbart bak dette med menn og bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig lesning Nytern!  :smile:

 

Pen E39, syns felgene som ble prøvemontert tok seg bra ut jeg ;) Samt at mtech fjærer hadde nok gjort seg, etter min mening!  :grin: Kjør på! 

 

Følger med  :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig lesning Nytern!  :smile:

 

Pen E39, syns felgene som ble prøvemontert tok seg bra ut jeg ;) Samt at mtech fjærer hadde nok gjort seg, etter min mening!  :grin: Kjør på! 

 

Følger med  :bmw:

 

Hoi! Takk det samme får jeg vel si, følger med i tråden din :)

Jaa, jeg har bestemt meg for å handle mtech fjærer hvis jeg finner. Jeg vet av erfaring at komforten er den samme, samt at en fint sklir over de værste isklumpene o.l om vinteren ;-) Uansett, mye annet som må prioriteres og!

 

I dag hadde jeg planer om å bytte acs og gasswire + FSU'en (viftemotstanden) etter jobb, det skulle jo være så enkelt ifølge o'store google. Så feil kan en ta, i skrivende stund har jeg saftige blodblemmer på fingrene etter vanvittig bryting/røsking i den derre ?#(%?#% kontakta inn på FSU'en. Jeg leste meg til at den ofte kan sitte godt, men her satt den noe helt infernalsk!

 

Jaja tenker jeg, jeg får bare røske til blodet spruter og det gjorde jeg. Virkelig. Skal det virkelig være så vanskelig å løse ut denne kontakta? Neida, det viser seg alle DIY-folka bullshitta meg! Her er det jo faktisk rom for å få ut FSU uten å løse ut kontakta, det skulle jeg jo tenkt på før! Det viste seg at ting hadde smelta sammen, ikke rart at jeg sleit mao.. Etter å ha fått smake rørleggertanga (jeg prøvde virkelig alt annet først) mistet jeg hakene på pluggen, men den sitter så godt uten at jeg prøver å ikke la det irritere meg..

 

 

Wiregreia ble det ittno av i dag, jeg gikk inn og la meg istedet. Tipper det var billigste løsning mht humøret mitt etter denne prøvelsen :lol:

 

DSC_0288_zpsrabde09i.jpg

 

 

Dagens lærdom: DIY's kan værre kjekke saker, men til syvende og sist bør en tenke sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke slå :wink:


Bilen trengte rett og slett noen som sveiser rust selv, denne karen hadde tilogmed nye kanaler liggende. Da var det lite å tenke på igrunn, hadde aldri bytta'n bort hvis jeg ikke trodde at den fikk det bedre der enn her. Jeg er faktisk bilfil, ikke lett å gi slipp på gode biler :)

 

Toyotaen drar henger og er generelt robust, perfekt arbeidsbil mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...