Gå til innhold

Nyterns værbitte krigere - En reise i flere forstander.

Share

Anbefalte innlegg

Kjørte riksvei 21 fra skotterud til fredrikstad igår via Ørje...noe av det verste jeg har gjort as...gikk nesten tom for bensin (regna med det kom en bensinstasjon snart) og null strøm på tlf, null vann null røyk....

Hadde vel stått i skogen enda om ikke CLKen hadde vært en kriger og kjørte selv om drivstoff nåla lå under 0punktet..

Hun er herved døpt om til Xeena. Warrior Princess.

Men ja...jeg har nå en veldig stor forkjærlighet for motorveier veilys bompenger og nattåpne bensinstasjoner og kan virkelig ikke forstå folk som bor øde....

Endret av Wicky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger egentlig 255/35-18 til felgene mine, kjøper nok ett hjulsett istedet. Nye fordekk, 4-5mm bak. Ikke de feiteste felga, men jeg får lide meg gjennom det inntil bakdekka er borte. Liker Breytonfelga mine egentlig :)

Tilstandsrapport på 5-serie i går, trenger knirkeforinger bak, toppdekselpakning, hjullager foran og en snuoperasjon på kalippere foran da bremseslanger er vridd. Ikke ille! :)

Transporter trenger litt smått den og, men feil bilmerke, kan ikke besudl tråden med vag! Eller? Den er jo en prima delehenter :)

Ellers, mopedmafian og gayming. Jeg suger.

Nyt out!

post-42402-0-16749300-1427307283_thumb.j

post-42402-0-33788500-1427307655_thumb.j

post-42402-0-79502400-1427307730_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er en bra setup! 

Haha!

Det tok litt av.. Hadde trippelmonitor system i jula, fikk skikkelig sansen for bilspill på pc. Både simulator og ren moro! Plutselig hadde jeg Logitech G27 (ratt og pedaler) her og nå skulle selvfølgelig morroa nå nye høyder! Så feil kunne jeg ta, for mye styr å koble opp greiene hver gang jeg følte for å kjøre litt. Da kom tanken om ny pult, Ikea ble saumfart og pult ble kjøpt. Svær pult! Her skulle jeg få plass til alt.. Trodde jeg.. Det baller fort på seg!

Oppsettet er pr nå:

PC

GTX 770

4790

16gb ram

2xSSD + kjip stordisk

Skjermer

BenQ 24"

Samsung 24"

Dell 29" 21:9. Fantastisk skjerm!

Sharp 32" (for bilspill)

Lyd

Antikvariske Mission 760i høyttalere  (værbitte og helt brilliante!)

Argon DA2V2 forsterker/DAC

Turtle Beach Earforce Z60

Ekstra

Lysende spøkelse (viktig)

Elmo (like viktig)

Logitech G27

Razer mus hovedmus

Jålete Rapoo menymus for bilspillavdelingen

Microsoft noe tastatur

Xbox 360 kontroller

Diverse overspenningsvern og alskens

Alt dette har jeg på/i/under en Ikea pult, geniale greier!

Ønsker meg flere 29", men det blir vel litt råflott. Burde ønske meg et enda mer fancy skjermkort, men jeg har enda ikke møtt på spill jeg ikke klarer å drive i 60+fps med grafikk på very high/ultra.

Ett stk dårlig bilde m/bedre lys.

314812.jpg

MEN! Jeg er jo bare en simpel lettvekter ift disse TG-folka. De hadde ledd av dette.. Lenge. :D

/nerd av! 

;)

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LFS har jeg faktisk aldri prøvd, her går det i Assetto Corsa, Euro Truck Sim 2 MP, Spintires, Wreckfest o.l :D

Bilgreia er finfin, men når man i så mange år har putta alt man eier og har i biler for så å selge billig.. Huff!

Kan egentlig ikke si at dette har vært veldig merkbart rent økonomisk sett, har tatt det litt etter litt. Veldig piano :) Jeg fester jo ikke, ikke røyker/snuser jeg heller.. Bil og gadgets er mine laster. Og sjokolade da.. ?#(R%#%R sjokolade.

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...